نسخه چاپی

جمشيدي خبرداد

حبیب‌الله كاسه ساز سرلیست ائتلاف شورای مردم

دبیركل ائتلاف شورای مردم گفت: حبیب‌الله كاسه ساز از افراد برجسته فرهنگی كشور و تهیه كننده فیلم اخراجی‌ها به عنوان سرلیست شورای ائتلاف مردم انتخاب شد.

مهدی جمشیدی" دبیر ائتلاف شورای مردم در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: افراد زیادی سوابق خود را برای این ائتلاف ارسال کرده‌اند که ما برنامه آنها را بررسی و از برخی به طور حضوری دعوت کردیم تا برنامه‌های خود را ارائه كنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نگاه ائتلاف دوری جستن از فردگرایی و تغییر در تشکیل شورای اختصاصی است، برنامه‌های افراد را رصد و بررسی کردیم.

جمشیدی اظهار داشت: در جلسه مشترکی که با حبیب‌الله کاسه ساز داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که وی به عنوان یکی از افراد برجسته فرهنگی کشور سرلیست ائتلاف شورای مردم باشد.

دبیرکل ائتلاف شورای مردم افزود: لیست نهایی این ائتلاف در حال قطعی شدن است و طی دو روز آینده به طور رسمی اعلام خواهد شد.

وی اظهار داشت: در تهیه لیست نهایی این ائتلاف افرادی از نمایندگان ادوار، مدیران سابق مدیریت شهری، قهرمانان ورزشی، حقوقدانان، اساتید دانشگاه، شورایاران فعال تهران، پزشکان و فعالان عرصه رسانه و روابط عمومی و همین طور از فعالان هیئت‌های مذهبی که در حوزه مدیریت شهری تخصص دارند، استفاده شده است.

جمشیدی در پایان خاطرنشان کرد: در لیست نهایی ما از فعالین فعلی شورای شهر استفاده نشده است، چرا که بنای ما بر این بود که افراد جدید با برنامه‌های جدید در این عرصه حضور داشته باشند.

۱۳۹۲/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...