نسخه چاپی

دولت تمام اموالش را فروخت!

ما از دو سال پیش برای جمع و جور كردن طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام در قالب مهر ماندگار برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دادیم تا پروژه‌ها هر چه سریع‌تر در استان‌های مختلف تكمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش نما به نقل از شریان نیوز، از اردبیل محمدرضا رحیمی صبح امروز در بدو ورود به اردبیل در فرودگاه این شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما از دو سال پیش برای جمع و جور کردن طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام در قالب مهر ماندگار برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دادیم تا پروژه‌ها هر چه سریع‌تر در استان‌های مختلف تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: همه پروژه‌هایی که بالای 70 درصد رشد داشتند در این دو سال تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است که امیدواریم چنین دستاوردی را در استان اردبیل نیز شاهد باشیم.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه هیچگونه محدودیت منابع و امکانات برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام وجود ندارد، یادآور شد: ما در تلاش هستیم تا دو ماه آینده بخش عظیمی از این پروژه‌ها را جمع‌بندی کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

رحیمی گفت:‌ دولت برای تامین منابع پروژه‌های بزرگ، اموال و دارایی‌های خود را فروخت، نقد کرد تا آنها را هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برساند تا مردم از ثمرات آنها استفاده کنند.

این مسئول عنوان کرد: در این سفر پای صحبت‌های مسئولان و استاندار اردبیل خواهیم نشست تا نواقص و برخی کاستی‌ها را ارزیابی کرده و برطرف کنیم.

بهره‌برداری از پروژه‌هایی با اعتبار 1130 میلیارد تومان در اردبیل

معاون اول رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: ما به احترام علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی که عنصر بی‌نظیری در دولت بوده و زادگاهشان اردبیل است امروز به خدمت مردم اردبیل رسیدیم تا پروژه‌های مسکن مهر و دیگر پروژه‌های نیمه‌تمام به بهره‌برداری برسد.

رحیمی افزود: در این سفر پروژه‌های راه و شهرسازی با مجموع اعتبار 1000 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که از آن جمله می‌توان 25 هزار واحد مسکن مهر را نام برد.

وی تصریح کرد: در این سفر 404 کیلومتر راه و هفت پروژه در حوزه آبرسانی افتتاح می‌‌شود.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: در این سفر در مجموع پروژه‌هایی با ارزش یک هزار و 130 میلیارد تومان افتتاح می‌شود که از این میزان 124 میلیارد تومان پروژه‌های زیر‌بنایی و 21 واحد آموزشی است.

رحیمی گفت: امیدواریم این افتتاح‌ها گامی موثر در خدمت به مردم ولایت‌مدار استان اردبیل باشد که رئیس جمهور به دلیل آنکه تعلق خاطری به استان اردبیل دارند به جد پیگیر تکمیل این پروژه‌ها در دولت دهم بوده‌اند.

از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود ابراز داشت: بقیه پروژه‌های نیمه‌تمام تا دو ماه آینده تکمیل می‌شود تا دولت احمدی‌نژاد بدون تاخیر و کاری که بر زمین مانده باشد وظایف‌ خطیر خود را انجام دهد.

۱۳۹۲/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...