نسخه چاپی

آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر

فصل نقل و انتقالات لیگ برتر همچنان ادامه دارد و رفت و آمد بازیكنان به تیم های لیگ برتری هر روز پیگیری می شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، تيم هاي ليگ برتري از روزها قبل فصل نقل و انتقالات ليگ برتر را دنبال كرده اند، اگرچه تجربه نشان داده است كه بيشتر نقل و انتقالات و در واقع بمب نقل و انتقالات در لحظات پاياني فرصت اين كار مي تركد، اما در اين گزارش سعي كرده ايم تا به نقل و انتقالات تيم ها تا به اين لحظه بپردازيم.

** استقلال
در تيم استقلال تهران تا به اين لحظه اشجاري از تيم خارج شده است و مهدي نظري و جمشيديان جذب شده اند، هادي عقيلي نيز به احتمال فراوان استقلالي خواهد شد.

** سپاهان اصفهان
در تيم سپاهان اصفهان جمشيديان، مهدي جعفرپور، حسن جعفري از تيم جدا شده اند و يعقوب كريمي و رحمان احمدي به جمع طلايي پوشان اصفهان پيوسته اند، به احتمال فراوان قاسم دهنوي و هادي عقيلي نيز به اين تيم خواهند آمد.

** تراكتورسازي تبريز
در تراكتورسازي نيز حامد لك و دلير به جمع سرخپوشان تبريزي پيوسته اند و عقيل اعتمادي، قاسم دهنوي و مهدي ثابتي از تيم جدا شده اند. محسن فروزان و سيد مهدي سيد صالحي نيز در آستانه جدايي از تراكتورسازي هستند.

** فولاد خوزستان
فولادي ها در كنار تمديد با مهره هاي سابق خود با حسن جعفري قرارداد بستند. اميرآبادي، ميثم كريمي، ادريس كوچكي، طالب ريكاني و پورخسرواني نيز از اين تيم جدا شده اند. فولاد فصل قبل در فصل نقل و انتقالات چندان خوب كار نكرد.

** نفت تهران
نفتي ها امسال عنوان كردند كه بازيكن خارجي جذب نمي كنند. حسين ابراهيمي، پويا نزهتي، كاميابي نيا، وحيد اميري، حميد بوحمدان، رسول نويدكيا، حسين رحيمي و اكبر صغيري به اين تيم پيوستند.
سعيد دقيقي نيز به احتمال زياد به نفت مي آيد. يعقوب كريمي، هادي شكوري، مصطفي سيفي، مهدي خيري، محسن يوسفي، ميثم آقابابايي و ميثم حسيني از تيم خارج شده اند و به احتمال فراوان مگنو باتيستا، گوران لوبوويچ، داسيلوا و منوچهري از اين تيم مي روند.

** مس كرمان
در تيم مس كرمان نيز تا به اين لحظه هيچ بازيكني به تيم نيامده است و مهرداد كريميان از مس خارج شده است. شجاع خليل زاده، ميلان مياتوويچ، استفان باتس، ايوان پتروويچ، عنايتي نيز به احتمال زياد از اين تيم جدا مي شوند.

** پرسپوليس
در تيم پرسپوليس نيز غريبي، محمد عباس زاده، كفشگري، علي عسگر و ميثم حسيني به تيم وارد شدند. احتمال پيوستن شجاع خليل زاده، يونس شاكري، قاسم حدادي فر، ميلاد فياض بخش و سيد صالحي به تيم زياد است. علي كريمي نيز تا به اين جاي كار از پرسپوليس رفته است و احتمال جدايي فشنگچي، قاضي و انصاري فر زياد است البته ممكن است كريمي دوباره به جمع سرخپوشان بپيوندد.

** راه آهن
در تيم راه آهن شهر ري نيز ميلاد نوري، رامين رضاييان، وحيد طالب لو و خالقي فر به اين تيم آمدند و محمد مهدي، كفشگري، عليرضا عباسفرد، محمدرضا ماماني، ايگور كاستر و وعلي عسگر از تيم جدا شدند.
احتمال جدايي اميد عاليشاه نيز زياد است.

** سايپا
در تيم سايپا مهدي جعفرپور به اين تيم پيوسته است و غريبي و رحمان احمدي از سايپا جدا شده اند و احتمال جدايي سعيد دقيقي نيز وجود دارد.

** صبا
صبايي ها تا به اين لحظه با هيچ بازيكني قرارداد نبسته اند اما ميلاد نوري، رامين رضاييان، حامد لك، بختياري زاده و ويكروم از اين تيم جدا شدند.

** داماش گيلان
داماشي ها نيز تا به اين لحظه با هيچ بازيكني قرارداد نبسته اند اما عليرضا جهانبخش، حسين ابراهيمي و حسين رحيمي از اين تيم جدا شده اند.

** فجرسپاسي
فجري ها با بهنام عسگرخاني، مصطفي صبري، عمار نيك كار و مهرداد كريميان قرارداد بسته اند و خالد شفيعي، مهدي نظري و قزلچي از فجر خارج شده اند.

** ملوان بندرانزلي
ملواني ها با ادريس كوچكي و اشجاري قرارداد بسته اند و نزهتي، زارع و اولادي نيز از اين تيم جدا شدها ند ملوان امسال يك سرمربي خارجي براي هدايت خود برگزيده است.

** ذوب آهن
ذوب آهني ها با هيچ بازيكني قرارداد نبسته اند، اما احتمال جدايي پيام صادقيان، قاسم حدادي فر و پهلوان از اين تيم زياد است.

** آلومينيوم هرمزگان
در تيم آلومينيوم نيز تنها تغيير رخ داده تا به اين جاي كار جدايي پيرزاده از تيم است.

** صنعت نفت آبادان، پيكان و گهر
سه تيم صنعت نفت آبادان، پيكان و گهر تا به اين جاي كار با هيچ بازيكني قرارداد نبسته اند.

در صنعت نفت، مصطفي صبري، خالقي فر و رسول نويدكيا از تيم جدا شده اند و احتمال جدايي كعبي نيز زياد است.

در پيكان ميلاد زنيدپور و كارواليو از اين تيم جدا شده اند.

در گهر نيز خرسندنيا، محمد پروين، رضا كاردوست و عمار نيك كار از اين تيم جدا شده اند.

** استقلال خوزستان

تيم تازه راه يافته به ليگ برتر خوزستاني نيز با تغييراتي همراه بوده است.

بختياري زاده، قزلچي، ويكروم، آچيله، ميثم كريمي و كارواليو، به اين تيم وارد شده اند و احتمال پيوستن كعبي و عنايتي به جمع شاگران ويسي زياد است.

** گسترش فولاد تبريز

در تيم گسترش فولاد تبريز نيز اگرچه هيچ بازيكني به جز دلير از تيم خارج نشده است، اما پيرزاده، نوشي صوفياني، حميدرضا سليماني، ميلاد زنيدپور و خالد شفيعي به اين تيم وارد شده اند و احتمال پيوستن پهلوان و منوچهري نيز به گسترش فولاد زياد است./آق

۱۳۹۲/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...