نسخه چاپی

اكران «گذشته» فرهادی از 22 خرداد در ایران!

علی سرتیپی مدیرعامل فیلمیران در رابطه با اكران «گذشته» گفت: «پروانه نمایش نهایی «گذشته» را خرداد ماه پیگیری خواهم كرد و مشكل خاصی برای اكران این فیلم وجود ندارد.

علی سرتیپی مدیرعامل فیلمیران در رابطه با اکران «گذشته» گفت: «پروانه نمایش نهایی «گذشته» را خرداد ماه پیگیری خواهم کرد و مشکل خاصی برای اکران این فیلم وجود ندارد. با توجه به موافقت وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی، پروانه فیلم را امروز دریافت خواهم کردو اکران از چهارشنبه 22 خرداد ماه با 15 سینما در تهران در گروه سینمایی «آفریقا» آغاز می شود. فیلم همزمان در شهرستان ها نیز به نمایش در می آید و پیش بینی می کنیم استقبال خوبی شود.»

این پخش کننده فروش «گذشته» را در فرانسه فوق العاده عنوان کردو گفت: «احتمال می رلود این فیلم پرفروش ترین فیلم سال فرانسه شود و با توجه به اینکه «گذشته» یک فیلم کاملا ایرانی است و شخصیت ایرانی آن که علی مصفا آن را بازی می کند بسیار کامل تر از شخصیت های فرانسوی فیلم است، این استقبال فرانسوی ها قابل توجه است.»

سرتیپی همچنین از نمایش این فیلم با زبان فرانسه و زیرنویس فارسی در ایران خبر داد. اصغر فرهادی در گفت و گویی که در جشنواره فیلم کن با خبرنگار ایسنا داشت، تاکید کرد: «اکران «گذشته» در ایران برای من بیشتر از فیلم های دیگرم اهمیت دارد. برای من اهمیت دارد که همزمان با کشورهای دیگر، در ایران هم تماشاگران بتوانند فیلم را ببینند. همین که قرار است فیلم در ایران اکران شود، اتفاق خوبی است و هر چه زودتر بهتر. فیلم درباره الی .... هم در همین زمان ها اکران شد.»

۱۳۹۲/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...