نسخه چاپی

دلایل شركت افسانه بایگان در انتخابات شورای شهر و رد صلاحیتش

افسانه بایگان كه چندی پیش در انتخابات شورای شهر شركت كرده بود ولی به دلیل رد صلاحیت امكان شركت در این رقابت را نیافت، درباره دلایل ثبت‌نام و رد صلاحیتش گفت.

به گزارش نما به نقل از مهر، افسانه بایگان بازیگر سینما و تلویزیون سینمای ایران که چندی پیش در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرده بود درباره اهداف ثبت‌نام و همچنین مساله رد صلاحیتش توضیحاتی را در قالب یک متن در اختیار خبرگزاری مهر قرار داد.

در این متن آمده است: بسم الله الرحمن الرحيم، هست كليد در گنج حكيم.

خدمت و محبت، اين دو لذت شريف را آفريدگار مهر گوهر نهاد آدمي شناخته است. رهرويي شنيد و گفت: كار عاشقان پاكباخته است. گفتم اي رفيق راه يك نگاه مهربان كه از تو ساخته است!

انگيزه خدمت در خانواده ما موروثي است كه از توليت آستان قدس رضوي تا نمايندگي مجلس اول شوراي ملي و خدمت در پست‌هاي حساس و كليدي چون فرمانداري، شهرداري و در عرصه هنرهايي چون شعر، نمايش، موسيقي، نقاشي و... بوده‌اند و این امر همواره براي بزرگان و اجداد بنده مفهوم حقيقي زندگي پر بارشان بوده است.

بنده هرگز علاقمند سياست نبوده و نيستم و بنا به فرمايش اميرالمومنين حضرت علي(ع) اين دنيا از عطسه بزي هم كم ارزشتر است، اما به انگيزه ارائه خدمت و ارائه نظرات و تجربياتم با پيشنهاد دوستان فرهنگي‌ام كه شوق خدمت و نگاهي آرمانگرايانه را در بنده تشخيص داده بودند، تصميم به حضور در انتخابات شوراي شهر گرفتم و بر كسي پوشيده نيست كه براي حضور در اين مرحله يعني يك اعلام آمادگي و ثبت‌نام ساده به حمايت هاي سياسي نيازی نيست به خصوص براي كسي كه به لطف بي پايان خداوند و محبت مردم تكيه دارد.

باري پس از اعلام رد صلاحيت بنده، ضمن اظهار پايبندي كامل به اسلام و قانون اساسي انصراف خود را از ادامه كانديداتوري اعلام كردم. غرض از اين حضور فقط خدمت صادقانه و بي ريا به خداوند و مردمي بوده كه طي سال‌هاي حضورم در عرصه هنر همواره با محبت مشوقم بوده اند. از دوستاني كه با پيشنهاد و تشويق بنده براي حضور در اين زمينه در حقيقت بنده را فردي صالح براي خدمت تشخيص دادند و از همه مردمي كه با احساسات پاك خود در فرود و فرازهاي اين راه همراهي ام كردند. سپاسگزارم.

۱۳۹۲/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...