نسخه چاپی

رييس ستاد انتخاباتي «زنده باد بهار» اعلام كرد:

نیكزاد، شهردار فهرست حامیان دولت در انتخابات شورای شهر تهران

عکس خبري -نيكزاد، شهردار فهرست حاميان دولت در انتخابات شوراي شهر تهران

رییس ستاد «زنده باد بهار» در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران با بیان این كه فهرست نامزدهای این ستاد با ستاد «در امتداد مهر» یكسان است، «علی نیكزاد» را با توجه به این كه سوابق درخشان وی به عنوان شهردار آینده حامیان دولت معرفی كرد.

به گزارش نما به نقل از ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين «بهمن شريف زاده» روز دوشنبه درنشست مطبوعاتي اين ستاد در جمع اصحاب رسانه و برخي اعضاي نامزدهاي انتخابات شوراي شهر تهران افزود: صحيح ترين برداشت از انتظار، درست ترين قرائت از انقلابي است كه تا ظهور بهار هستي ادامه دارد.
وي با اشاره به اين كه واژه بهار را دكتر محمود احمدي نژاد به ما آموخت گفت: واژه اي كه دل ها را بهاري مي كند و اميدوار مي سازد و نگاه را به حركت جهان كه نگاهي خودجوش و تابناك است معرفي مي كند.
شريف زاده با بيان اين كه ظهور گفتمان بهار، گوناگون است خاطرنشان كرد: يكي از تجليات اين گفتمان را بنا داريم در شوراي شهر تهران و در مديريت شهري دنبال كنيم لذا نخستين و مهمترين تمايزي كه بين نگاه ما به شهر با ديگر نگاه ها وجود دارد از همين گفتمان بهار است.
مدير مطالعات ديني مركز ملي جهاني شدن در ادامه اظهارداشت: اگر ديگران شهر را به محل زندگي تعريف مي كنند بايد گفت در گفتمان بهار شهر يك واحد انساني و وحدت بين انسان ها تعريف مي شود و در اين راستا ائتلاف انساني شكل مي گيرد و اين اساسي ترين تمايز در بين نگاه ما با ديگر نگاه ها است.
شريف زاده ادامه داد: وقتي ما بر اين اساس شهر را به يك واحد انساني تعريف مي كنيم در واقع آرمان هاي شهر را متفاوت با آرمان هاي كساني مي دانيم كه شهر را تنها محل زندگي مي دانند و تعريف آنها از شهر در زيست محيطي خلاصه مي شود.
شريف زاده با بيان اين كه در اين واحد انساني بايد از اصناف گوناگون در درجات مختلف استفاده كرد گفت: نگاه هنرمندان از جايگاه ويژه اي در مديريت شهري برخوردار است چرا كه توان تحريك و تهييج عواطف انساني را دارند.
وي اضافه كرد: همچنين ورزشكاران نيز كه از محبوبيت ويژه اي در بين مردم شهر برخوردار هستند نيز از جايگاه ويژه اي در اين ائتلاف انساني برخوردار هستند و به تبع آن انديشمندان، دانشمندان علوم اجتماعي نيز از جايگاه ويژه اي در مديريت شهري برخوردار هستند.
شريف زاده با بيان اين كه وقتي از شهر به عنوان واحد انساني تعريف مي شود ، گفت: بدون ترديد آرمان ها نيز به دنبال آن در درك تفاهم احساسات نقش مهمي را ايفا مي كند وآن وقت بهترين محيط و محل زندگي در آن شهر فراهم مي شود.
وي با اشاره به اين كه اگر شهر را به عنوان تنها محل زندگي تعريف كنيم به عواطف انساني و ساز و كار انسان ها بي توجه يا كم توجه خواهيم شد اظهار داشت: در اين راستا محيطي را خواهيم ساخت كه انسان ها در آن محيط تنها در كنار يكديگر بدون آن كه درك درستي داشته باشند زندگي مي كنند.
اين استاد حوزه و دانشگاه با بيان اين كه شهر از منظر گفتمان بهار، سازگاري انسان ها است، انسان هايي كه براي يكديگر زندگي و همديگر را درك مي كنند خاطرنشان كرد: در چنين شهري است كه زمينه براي شكوفايي و استعدادهاي انسان ها فراهم مي شود و انسان ها به آرزوهاي خودشان دست مي يابند.
وي ادامه داد: در همين شهر است كه كودكان، نوجوانان و جوانان زمينه شكوفايي مناسبي را براي بروز استعدادهاي خود پيدا مي كنند بنابراين از اين منظر ما به شهر اينگونه نگاه مي كنيم.
شريف زاده در ادامه تصريح كرد: در چنين جامعه شهري كه انسان ها به يك تفاهم كاملي دست پيدا مي كنند به طور ناخودآگاه خشونت حذف و جاي آن را دوستي و رفاقت بين افراد شهر برقرار مي شود و در پي آن همدلي استوار كه اين در نهايت منجر به آباداني شهر خواهد شد بنابراين ما به چنين ائتلافي مي اندشيم.
رييس ستاد انتخاباتي زنده بهار، مديريت شهري را ائتلافي از اصناف گوناگون براي دستيابي به اين آرمان ها دانست و گفت: يقين داريم كه در سايه اين وحدت و ائتلاف بهترين امكانات در شهر فراهم خواهد شد و مشكلات و معضلاتي كه امروزه در شهر وجود دارد از بين خواهد رفت.
شريف زاده با اشاره به اين كه در شهر تهران امروزه يكي از مشكلات اصلي بحث مسكن است گفت: در شهر تهران ديده مي شود كه خانه هاي خالي وجود دارد و يا اين كه خالي نگه داشته شده تا قيمت اجاره بها افزايش يابد كه اين امروزه يكي از معضلات شهر تهران است و علت اين گونه معضلات در اين است كه انسان ها يكديگر را به درستي درك نمي كنند.
شريف زاده ادامه داد: تعريف ما از شهر يك تعريف تاملي است تعريفي مناسب با باورهاي فرهنگي و ديني لذا باورهاي اسلامي و ايراني خود كه اين باورها، باورهاي انساني است برنامه ها را براي رسيدن به يك شهر ايده آل نزديك مي كند.
وي گفت: از ديگر معضلات امروزه شهر تهران بحث فرهنگي آن است و علت نيز به خاطر نبود فضاي باز براي رفتارهاي انسان ها با رويكرد فرهنگي است بنابراين اميدواريم با اين نگاه كه به شهر داريم بتوانيم گام موثري را براي رفع معضلات گوناگون شهروندان تهراني از ميان برداريم.
رييس ستاد انتخاباتي زنده بار بهار شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اين كه اين ستاد با همراهي ستاد در امداد مهر (حاميان احمدي نژاد) ليستي را از افراد برتر در مديريت شهري تهيه و تدوين كرده است گفت: ستاد در امتداد مهر نيز ۳۱ نفر را به عنوان نامزد انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر تهران كه حامي گفتمان بهار و دولت دكتر احمدي نژاد و همچنين حاميان انديشه مشايي است معرفي كرده است.
شريف زاده با بيان اين كه گفتمان بهار گفتمان احمدي نژاد و مشايي است افزود: اين دو نفر واژه بهار را لطف خداوند در حق خود دانستند و گفتمان انتظار قرائت هاي گوناگوني دارد كه بهترين قرائت آن قرائت بهار است.
وي تصريح كرد: ستاد در امتداد مهر و همچنين ستاد زنده باد بهار «علي نيكزاد» را با توجه به اين كه سوابق درخشاني داشته است به عنوان شهردار آينده معرفي كرد.
شريف زاده همچنين افزود: كسي مي تواند در مقياس كشور قدم نيكي بردارد كه نيك زاد است.

۱۳۹۲/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...