نسخه چاپی

حاشیه‌های نشست انتخاباتی حامیان عارف و روحانی در گرگان

نشست انتخاباتی حامیان «محمدرضا عارف» و حجت‌الاسلام «حسن روحانی» صبح امروز در حسینیه دزیانی‌های مقیم گرگان برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از فارس ، این نشست قرار بود با حضور «عارف» توسط ستاد انتخاباتی وی برگزار شود، اما با انصراف وی از رقابت‌های یازدهمین دوره ریاست جمهوری این نشست با هدف تقدیر از فعالان ستاد وی، تقدیر از عارف، قرائت بیانیه وی و بیانیه شورای مشاوران حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی برگزار شد.

این جلسه با حاشیه‌هایی همراه بود که به شرح ذیل می‌باشند.

* حامیان «عارف» که به جمع حامیان حجت‌الاسلام «حسن روحانی» پیوستند شعارهایی با مضامین «ای عارف زمانه تشکر تشکر»، رای عارفیان: روحانی» و «عارفانه به روحانی رای می‌دهیم» در داخل حسینیه دزیانی‌های گرگان نصب کرده بودند.

* جمعیت حاضر در این نشست انتخاباتی 250 نفر بودند که به گفته دست‌اندرکاران برگزاری این نشست اگر عارف در این برنامه حضور می‌یافت تعداد افراد نیز به مراتب افزایش می‌یافت.

* در این جلسه اعلام شد «حسن روحانی»، نامزد واحد ائتلاف اعتدال و اصلاح فردا ساعت 9.30 دقیقه صبح در مسجد جامع گلشن گرگان سخنرانی می‌کند.

* بیشتر حاضرین در این نشست از قشر جوان و بین سنین 20 تا 30 سال بودند.

* برخی از نیروهای بازنشسته نظامی و انتظامی نیز در نشست انتخاباتی حامیان «عارف» و «روحانی» حضور داشتند.

* اعضای شورای مرکزی ستاد انتخاباتی «روحانی» نیز در این جلسه حضور یافتند.

* برخی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی همچون «سیدسبحان حسینی»، نماینده مردم گرگان و آق قلا و «یوسف بسنجیده» نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، هم به عنوان حامیان «روحانی» در این نشست بودند.

* انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان نیز به عنوان یک تشکل دانشجویی اصلاح‌طلب در این نشست شرکت کرده بودند.

* این نشست فرصت مناسبی برای نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان بود تا به تبلیغ خود بپردازند.

* برخی از مدیران بازنشسته دولت اصلاحات نیز در نشست انتخاباتی حامیان «عارف» و «روحانی» شرکت کردند.

* دست‌اندرکاران این نشست اعلام کردند با کناره‌گیری «عارف» از رقابت‌های یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری «ائتلاف اصلاح و اعتدال» در گلستان تشکیل شد.

۱۳۹۲/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...