نسخه چاپی

عارف تقاضای روحانی برای دیدار را رد كرد

یك منبع آگاه گفته است: حسن روحانی در تماس تلفنی خواستار دیدار دوجانبه یا محمدرضا عارف شده كه او قبول نكرده و هرگونه دیدار و گفت‌وگویی را به بعد از انتخابات موكول كرده است.

به گزارش نما به نقل از افکار نیوز؛ به نفع کسی کنار نکشید! این جمله معنا داری بود که سید حسن رسولی سخنگوی ستاد عارف پس از انصراف وی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها بیان کرد، جمله‌ای کوتاه که البته خبر از اختلافی بزرگ می داد.

به گزارش افکارنیوز ، محمدرضا عارف از رقابت های انتخاباتی انصراف داد اما علیرغم تلاش حسن روحانی و دیگر بزرگان جریان اصلاح طلب عارف هرگز از انصراف به نفع روحانی سخنی نگفت.
حتی زمانی که روحانی برایش نامه نوشت و تاکید کرد حضور او در رقابت ها سخت گرامی بوده است عارف کلامی در حمایت از روحانی برزبان نیاورد بلکه به عکس سخنگوی ستادش را فرستاد تا در مصاحبه ای با یک خبرگزاری اصولگرا در پاسخ به این سوال که آیا آقای عارف به نفع روحانی انصراف داده است بگوید: خب؛ به‌نفع کسی کنار نرفته است!

حتی در پاسخ به این سوال که آیا ستادهای عارف در شهرستان ها در اختیار روحانی قرار می‌گیرد هم واکنش سردی نشان داد و اضافه کرد: آقای دکتر عارف برنامه‌ای برای این کار ندارد و چیزی هم دراین‌باره نگفته است، وقتی کاندیدایی انصراف می‌دهد، طبیعتاً ستادهایش منحل می‌شود.

عارف در بیانیه انصرافش هم نتوانست دلخوری‌اش از جریان کنارگذاشتنش را مخفی کند و نوشت: غروب دوشنبه بیستم خرداد ماه، مرقومه‌ای از جناب آقای سید محمد خاتمی دریافت نمودم. ایشان طی این نامه در مقام رهبری اصلاحات، ادامه حضورم را در صحنه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به مصلحت ندانسته‌اند.
و در پایان اضافه می کند: اینجانب گذشتن از حق خویش به نفع ملت بزرگ و ایران سربلند را مصداق روشن اصلاح طلبی واقعی می‌دانم!

اکنون سید محمدخاتمی و هاشمی رفسنجانی و دیگر شخصیت های اصلاح طلب تلاش می کنند با تمجید از او به نوعی دلش را هم بدست بیاورند حتی یک منبع آگاه به افکارنیوز گفته است: حسن روحانی در تماس تلفنی خواستار دیدار دوجانبه یا محمدرضا عارف شده که او قبول نکرده و هرگونه دیدار و گفت‌وگویی را به بعد از انتخابات موکول کرده است.

در حالی که اصلاح طلبان نیاز مبرم به اتحاد پیش از انتخابات دارند تلاش های همزمانی را نیز برای پنهان کردن قهر عارف آغاز کرده اند که برای نمونه می توان به بیانیه های تشکر آمیز و تقدیرهای فراوان از شخصیت و منش والای جناب عارف اشاره کرد!

حال آنکه هم شخص عارف و هم دیگر اصلاح طلبان به خوبی می دانند او درواقع چاره ای جز انصراف نداشته است و اکنون نیز اعلام حمایت شورای حکمیت اصلاح طلبان از روحانی را به منزله خالی کردن زیرا پایش توسط یاران قدیمی تلقی می‌کند.
نامزد محجوب و با وقار اصلاحات اکنون پس از انصراف در حال قهر عارفانه است و حتی از حاضر شدن با روحانی در یک میتینگ عمومی و یا قاب دوربین های عکاسی هم اجتناب می کند مبادا هوادارانش خیال کنند اکنون باید رای خود را به نفع نامزد هاشمی به صندوق بیندازند.

نمایش تمام عیار اخلاق‌مداری که نامزد اصلاح طلبان تلاش داشت آن را عارفانه جایگزین شیوه‌های غیراخلاقی اصولگرایان در کشور کند.

۱۳۹۲/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...