نسخه چاپی

مخالف سرسخت پوتین مشایی را تایید صلاحیت كرد!

در شرایطی كه در روزهای اخیر شایعات مربوط به احتمال تایید صلاحیت دیرهنگام مشایی و نیز انتظار برخی افراد برای واكنش احمدی نژاد به این رد صلاحیت او تا حدودی فروكش كرده بود، یك سایت اینترنتی...

به گزارش نما به نقل از شریان نیوز، در شرایطی که در روزهای اخیر شایعات مربوط به احتمال تایید صلاحیت دیرهنگام مشایی و نیز انتظار برخی افراد برای واکنش احمدی نژاد به این رد صلاحیت او تا حدودی فروکش کرده بود، یک سایت اینترنتی خارجی با ادعای ایجاد فضای رای آزاد و عادلانه 20 نفر از جمله اسفندیار رحیم مشایی را تایید صلاحیت کرده است!
به گزارش پایگاه خبری شریان نیوز، این وبسایت توسط گری کاسپاروف، قهرمان نام آشنای شطرنج روسیه و جهان راه اندازی شده است.
بر اساس این گزارش، وبسایت مذکور «ما انتخاب می کنیم» نام دارد و بنابر ادعای خود بر اساس عملی کردن موارد و آزادی های مندرج در اعلامیه جهانی حقوق بشر راه اندازی شده است! این وبسایت در سال 2012 راه اندازی شده و مدعی است در جهت ایجاد فضای رای آزاد و عادلانه در تمام کشورهای دنیا فعالیت می کند.
بر این اساس، سایت اینترنتی مذکور همزمان با انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در جمهوری اسلامی ایران نام 20 نامزد را برای انتخاب، به کاربران خود معرفی کرده است.
بر اساس این گزارش، در میان نامزدهایی که در این سایت در معرض انتخاب کاربران قرار گرفته اند، علاوه بر 6 نامزد فعلی و دو نامزد انصرافی، نام اسفندیار رحیم مشایی نیز دیده می شود. همچنین سیدمحمد خاتمی، میرحسین موسوی، مهدی کروبی، اکبر هاشمی رفسنجانی، مصطفی تاجزاده، احمدزیدآبادی، جعفر پناهی، رضا پهلوی و مریم رجوی هم در این فهرست قرار دارند!
گفتنی است گری کاسپاروف که در سال های اخیر فعالیت در رشته ورزش را به طور کامل رها کرده و تنها به امور سیاسی می پردازد، یکی از مخالفان بزرگ ولادیمیر پوتین به شمار می رود. در انتخابات دو دوره قبل ریاست جمهوری روسیه نام کاسپاروف نیز به عنوان یکی از نامزدها مطرح شده بود اما او از شرکت در انتخابات انصراف داد.

۱۳۹۲/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...