نسخه چاپی

جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه:

نمره هیچ كاندیدایی 20 نیست

عکس خبري -نمره هيچ کانديدايي 20 نيست

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نمره هیچ كاندیدایی در حال حاضر 20 نیست و باید مدل‌گیری كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام عبدالله حاج‌صادقی شامگاه چهارشنبه در حسینیه ثارالله کرمان در جمع پاسداران و خانواده‌هایشان اظهار داشت: شکر و سپاس خدا را به خاطر نعمت‌های هدایت، دینداری و اینکه ما را در صراط مستقیم قرار داد.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه نعمت دینداری نعمت‌ عظمای خداوند است، تصریح کرد: در آغاز ماه شعبان باید شکر خداوند را به سبب دینداری، مسلمان بودن و پیروی از ائمه اطهار (ع) به جای آوریم که ما را از متمسکین به ولایت قرار داد.

وی ابراز داشت: خداوند را شاکریم که توفیق سنگرنشینی را به پاسداران اهدا کرد، پاسداری حقیقتی است که حسین بن علی (ع) به ما یاد داد و در این حقیقت دینداری ثابت کرد که مصیبت جامعه زمانی رقم می‌خورد که دین انسان‌ها آسیب ببیند نه جان آنها.

حاج‌صادقی روز ولادت اباعبدالله (ع) را از آن منظر روز پاسدار خواند که تمام پاسداران بدانند، پاسداری راهی حسینی است و انقلاب اسلامی را که تولد جدید اسلام ناب محمدی (ص) است به جان بخرند و نگذارند تا کوچکترین آسیبی ببیند.

وی خطاب به همسران پاسداران ابراز داشت: اگر حرکت زینب‌گونه و فاطمه‌ای شما نبود، توفیقات بزرگ در سنگرنشینی انقلاب نصیب پاسداران نمی‌شد، همان طور که حضرت علی (ع) بعد از شهادت حضرت فاطمه (س) دلیل محزون شدنشان را از دست دادن همسنگر خود عنوان کردند.

*برخی کاندیداها به هر بهانه‌ای می‌خواهند به ریاست جمهوری برسند

حاج‌صادقی ضمن گلایه از صحبت‌های برخی کاندیداهای ریاست جمهوری متذکر شد: عده‌ای به بهانه کاندیدا شدن تمام موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را زیر سئوال می‌برند، انگار که تاکنون کاری انجام نشده است.

وی با اشاره به گفته‌های دشمنان ایران مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است، گفت: آیا این اعتراف دشمنان کافی نیست که انقلاب اسلامی را زلزله‌ای برای از بین بردن کاخ‌های حکومتی خود می‌دانند.

حاج‌صادقی یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را این طور بیان کرد: اسلام در سلسله عبادت‌های فردی خلاصه می‌شد و این انقلاب اسلامی را نقاشی بودن به حقیقت تبدیل کرد که به آن روح و حیات دوباره بخشید و انقلابی طاغوت‌ستیز را روی کار آورد.

*شرط ظهور «بله قربان» گفتن مسلمان نیست

وی رسالت انقلاب اسلامی ایران را نسبت به افق‌های جهان و پیروزی‌های حتمی خطیر دانست و با اشاره به فرموده پیامبر گرامی اسلام (ص) عنوان کرد: گروهی از مشرق زمین با قیام خود نهضتی برپا می‌کنند که نتیجه‌اش فراهم شدن مقدمات ظهور منجی بشریت است.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیان داشت: ظهور امام زمان (عج) به دست من و شما است و عبارت «اللهم عجل لولیک‌الفرج» به این معنا است که خداوند آمادگی ظهور حضرت را در ما حاضر کند.

وی روحیه استکبارستیزی را نخستین شرط‌‌ ظهور عنوان کرد و با اشاره به حکومت‌های بنی‌امیه و بنی‌عباس تصریح کرد: هر کس قدرت را به دست گرفت که نباید مسلمانان را به گفتن «بله قربان، چشم قربان» وادار کند، اگر مسلمانان خلفای طاغوت را از صندلی خلافت پایین می‌کشیدند و با بله قربان گفتن کوتاه نمی‌آمدند، وضعیت اسلام روال بهتری داشت.

حاج‌صادقی بیداری اسلامی را روحیه طاغوت‌ ستیزی مسلمانانی توصیف کرد که حاکمیت ستمگران را تحمل نمی‌کنند.

وی دومین شرط ظهور را ولایت‌مداری عنوان کرد و بیان داشت: نظام علوی، حسینی و مهدوی خرج دارد و باید هزینه‌های نظام ولایی را بپردازیم که به تعبیر قرآن کریم تحمل گرسنگی و تشنگی هم می‌طلبد.

این پاسدار انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه به برکت مقاومت امت ایران تمام موانع گذشته انقلاب کنار رفته و جز با مقاومت نمی‌توان به پیروزی رسید، گفت: امروز فرمان ولایت مقاومت است، تنها چیزی که دشمن را به عقب می‌راند با مقاومت در سنگرها به خصوص سنگر انتخابات است.

*کاش در مناظره‌ها از عواقب مذاکره با امریکا می‌گفتند

وی تصریح کرد: ای کاش در مناظره‌ها به کاندیداها می‌گفتند که این قدرت‌های استکباری یهود و نصارا که در رژیم امریکا تجلی پیدا کردند، اهل مذاکره نیستند و تنها بردگی ما را می‌خواهند.

حاج‌صادقی از گفته‌های امریکا مبنی بر ضعیف شدن ملت ایران بر اثر تحریم‌ها و حضور 30 درصدی مردم پای صندوق‌های رای در روز 24 خرداد ماه سخن گفت و اذعان داشت: آنها تصور می‌کنند در 24 خرداد مردم ایران یک «نه» بزرگ به جمهوری اسلامی می‌گویند تا از روز بعد به دنبال افزایش فشارها بر ایران باشند.

*ملت ایران هزینه می‌دهد، اما کوتاه نمی‌آید

وی افزود: اکنون زمان آن رسیده تا نشان دهیم که امت انقلابی ما در دفاع از ارزش‌ها و بسترسازی برای نهضت ظهور هزینه می‌دهند، اما کوتاه نمی‌آیند.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: امروز شرکت در انتخابات از هر واجبی واجب‌تر است و تلاش برای به صحنه کشاندن دیگران تکلیف است چرا که معلوم نیست کسی بی‌تفاوت عمل کند در فردای قیامت بتواند به راحتی از پل صراط بگذرد.

وی با بیان اینکه امروز بزرگترین عمل صالح تلاش برای تقویت انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: به فرموده خداوند در قرآن کریم تحمل هر تشنگی، گرسنگی و هر گامی که برای انقلاب اسلامی بر می‌دارید، بدانید که برای شما عمل صالح درج می‌شود.

*نمره هیچ کاندیدایی 20 نیست / معدل‌گیری کنید

حاج‌صادقی تاکید کرد: خروجی انتخابات باید کسی باشد که در تراز دهه چهارم انقلاب یعنی دوران پیشرفت و عدالت که انقلاب باید جهانی شود نه تثبیت، توانمند باشد و معنای مقاومت را بفهمد.

وی افزود: باید سراغ رئیس‌جمهوری برویم که شایستگی نظام اجرایی کشور را داشته باشد بر این اساس باید میان کاندیداها مصداق‌هایی را پیدا کرد، نمره هیچ کاندیدایی در حال حاضر 20 نیست و باید مدل‌گیری کرد.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه در توصیف ویژگی‌های انتخاب کاندیدای اصلح نخستین عنصر را دینداری عنوان کرد و گفت: باید در گذشته این کاندیدا متعهد بودن به احکام و موتور انقلاب یعنی دینداری مشهود باشد و در میتینگ‌های انتخاباتی خود حرکاتی خلاف دین را انجام ندهند.

حاج‌صادقی تصریح کرد: ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که نسبت به ولایت فرمانبردار باشد، برخی می‌خواهند به تعامل با رهبری برسند و رهبری را مطابق با کارهای خود راضی کنند، ما اینگونه رئیس‌جمهوری نمی‌خواهیم.

وی افزود: ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که نه ارادت بخواهد و نه اشارت، بلکه اراده رهبری را بفهمد و سر دهد، کاندیداها باید بدانند مجری سیاست‌های نظام هستند نه سیاست‌گذار.

حاج‌صادقی با بیان اینکه حمایت احمدی‌نژاد تا زمانی که در زمره اصولگرایان بود، مطلوب بود، اذعان داشت: در همان روزهای نخست می‌گفتند که اگر کاندیدایی از ما رد شود، مردم آشوب می‌کنند و به خیابان‌ها می‌ریزند، اما دو نفر هم نیامدند در نهایت تصمیم گرفتند تا سفرهای استانی را جمع کنند.

*بزرگترین خیانت به مردم شعارهای کاندیداها است

وی ادامه داد: رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که با شعارها مردم را فریب ندهد که این بزرگترین خیانت به مردم است، کاندیداهایی که می‌گویند ظرف چند روز تمام مشکلات کشور را حل می‌کنند فقط مردم را بازی می‌دهند.

*امریکا غلط کرده که کدخدا باشد

حاج‌صادقی تاکید کرد: کسی که ادعا دارد در صف ولایت است به استکبار نباید وعده دهد، چه کسی می‌گوید که کنار آمدن با کدخدا مشکلات را حل می‌کند و جالب است که می‌پذیرند امریکا کدخدا باشد، امریکا غلط کرده که کدخدا باشد.

وی با اشاره به عملکرد شجاعانه شورای نگهبان مبنی بر احراز صلاحیت کاندیداها بیان داشت: انقلاب اسلامی به عظمتی رسیده که به هیچ کس وابسته نیست، دنیا می‌گفتند مگر می‌شود که افرادی مانند هاشمی، مشایی و غیره رد صلاحیت شوند و قطعا رهبری از حکم حکومتی خود استفاده می‌کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری قبل از اعلام نظر شورای نگهبان اعلام کردند که انقلاب اسلامی به چنان اقتدار و استحکامی رسیده است که نیازی به حکم حکومتی ندارد.

۱۳۹۲/۳/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...