نسخه چاپی

جلالي در پيام تبريك به حسن روحاني:

افتخار كسب رأی اعتماد ملت بی‌شك موهبتی الهی است

عکس خبري -افتخار کسب رأي اعتماد ملت بي‌شک موهبتي الهي است

رئیس مركز پژوهش‌های مجلس با صدور پیامی ضمن تبریك به حجت‌الاسلام حسن روحانی به عنوان یازدهمین رئیس‌جمهور ایران اعلام كرد: امید می‌رود در دوره ریاست جمهوری شما، شاهد موفقیت روزافزون كشور در همه عرصه‌ها باشیم.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به منظور تقدیر از حضور با شکوه مردم در حماسه سیاسی 24 خرداد ماه و انتخاب حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی به عنوان یازدهمین رئیس جمهور اسلامی ایران پیام تبریک صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

حضور حماسی و لبیک ملت سرافراز ایران به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حماسه ملی و فصل نوینی را در تاریخ درخشان ایران رقم زد و دشمنان ملت بزرگ ایران را بار دیگر ناامید کرد.

اینجانب خلق حماسه‌ بزرگ سیاسی و انتخاب گفتمان اخلاق، اعتدال و تدبیر را به مقام معظم رهبری، جنابعالی و ملت بزرگوار و شریف ایران تبریک و تهنیت می‌گویم.

افتخار کسب رأی اعتماد ملت بی‌شک موهبتی الهی است و امید می‌رود در دوره ریاست جمهوری شما، شاهد موفقیت روزافزون کشور در همه عرصه‌ها به‌ ویژه تحقق حماسه اقتصادی و بهبود وضعیت اقتصادی کشور در سایه همدلی، قانون‌گرایی، ولایتمداری و تعامل قوا باشیم.

اکنون که اوج حماسه‌ سیاسی در جمعه‌ بیست و چهارم خرداد ماه با پیروزی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به سرانجام رسیده است، به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب نوبت کار و اقدام است، تا کارهایی که شروع مسئولیت خطیر ریاست جمهوری، بدان نیازمند است، بی‌درنگ آغاز شود.

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بسان عملکرد پیشین خود، آمادگی کامل دارد تا با همکاری و هماهنگی علمی و پژوهشی در کنار کار کارشناسی با رئیس جمهور و دولت منتخب یازدهم، نقش شایسته خود را در تعامل کامل و شایسته مجلس و دولت ایفا نماید، تا حماسه‌ اقتصادی هم‌ شأن ملت بزرگوار ایران اسلامی تحقق یابد.

در پایان بار دیگر تکرار عنایت بزرگ الهی بر ملت ایران را سپاس گفته و با تکریم یاد امام راحل (ره) و شهیدان سرافراز این سرزمین، آینده‌ای بهتر را برای کشور و مردم آرزو می‌کنم.

۱۳۹۲/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...