نسخه چاپی

با اعلام آمادگي مسكو براي كمك به حل اختلافات

پوتین: رئیس جمهوری جدید ایران امكان حل مسئله هسته‌ای را دارد

عکس خبري -پوتين: رئيس جمهوري جديد ايران امکان حل مسئله هسته‌اي را دارد

رئیس‌جمهوری روسیه با اعلام آمادگی مسكو برای هر نوع كمك به حل مسئله هسته‌ای ایران، معتقد است كه رئیس‌جمهوری منتخب ایران اكنون این امكان را دارد تا مشكلات مربوط به این مسئله را حل و فصل كند.


به گزارش نما به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری روسیه روی این مسئله حساب می‌کند که "حسن روحانی" رئیس‌جمهوری منتخب ایران این امکان را دارد تا به حل و فصل مسائل مربوط به برنامه هسته‌ای این کشور کمک کند.

پوتین در پایان مذاکرات شب گذشته خود با "باراک اوباما" همتای آمریکایی خود به خبرنگاران گفت: من امیدواریم که بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران، امکان تازه‌ای برای حل و فصل مسئله هسته‌ای این کشور پیدا شده است و رئیس‌جمهوری منتخب ایران اکنون می‌تواند به حل این مشکل کمک کند.

رئیس جمهوری روسیه همچنین تاکید کرد که در این رابطه مسکو هم قصد دارد نهایت تلاش خود را بکار ببرد تا چه در سطح دوجانبه و چه در چارچوب جریانات بین‌المللی به رفع مشکلات در این زمینه کمک کند.

حسن روحانی روز دوشنبه در نخستین کنفرانس مطبوعاتی خود بعد از پیروزی در انتخابات اعلام کرد که قصد دارد مذاکرات با گروه «1+5» در را بطه با حل و فصل مسائل مربوط به برنامه هسته‌ای ایران را فعال سازد.

۱۳۹۲/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...