نسخه چاپی

اتاق آرایش بازیگران زن روی مزار شهدا!

عکس خبري -اتاق آرايش بازيگران زن روي مزار شهدا!

سریال نوش دارو به كارگردانی جواد اردكانی در ژانر دفاع مقدس كه این روزها در حال تصویربرداری در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران است با حاشیه هایی تاسف بار همراه بوده است بطوری كه با مجوز سازمان بهشت زهرا و گریم عوامل این فیلم در قبور شهدا تبدیل به جام زهر شده است.

به گزارش نما، جواد اردکانی، که فیلم ساز سرشناسی در عرصه دفاع مقدس است و از او انتظار می رفت که در انتخاب عوامل خود در تهیه این فیلم دقت بیشتری به عمل می آورد؛،آنگونه که حرمت شهدا حفظ شود؛ اما در اقدامی تامل برانگیز گروه گریم و دست اندر کار این سریال در زیارتگاه شهدای ۷۲ تن بهشت زهرا مشغول به گریم بازیگران زن این سریال شده اند.


این اقدام ناپسند در حالی صورت گرفته است که عکس هایی نیز از گوشه و کنار قبور شهدای ۷۲ تن در حین گریم بازیگران بدون حجاب منتشر شده است.

نوشدارویی که در لوای خود جام زهر را در پی دارد چگونه می تواند بیانگر ارزش ها و حماسه سازی های شهدا و رزمندگان باشد، شرط لازم برای نوشدارو بودن این است که ابتدا خود پایبند به ارزش ها باشیم و اعتقاد قلبی به آن داشته باشیم و با عمل به آن این را نشان دهیم.



همه این ها در حالی روی داده است که این فیلم با مجوز سازمان بهشت زهرا تصویر برداری شده است و انتظار می رفت که عوامل این سازمان بر روی آن نظارت و دقت داشته باشند تا هتک حرمتی صورت نگیرد.


اما آنگونه که از شواهد این ماجرا روشن است جز دژبان ارتش که حاضر در بهشت زهرا است کسی به فکر حرمت خون شهدا نبوده است.

۱۳۹۲/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...