نسخه چاپی

خطرناك ترین شرور جنوب تهران به زانو درآمد

سرگرد صولتی،ظهر دیروز از دستگیری شرور معروف جنوب تهران خبر داد و افزود:متهم حین قمه كشی درحالیكه به سمت ماموران حمله ور شده بود،با شلیك پلیس به زانو درآمد و دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از پايگاه خبري پليس،سرگرد محمدرضا صولتي رييس کلانتري 111 هفت چنار،ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اشاره به خبر دستگيري اين شرور سطح يک جنوب تهران که اقدام به شرارت در محله اردشير مي کرد، به تشريح جزييات پرونده وي پرداخت.

اين مقام مسئول در پليس پايتخت در تشريح خبر فوق گفت:با دريافت اطلاعات مردمي و شکايت هاي شهروندان در خصوص اقدامات مجرمانه جوان شروري به نام "حسين.م" معروف به "سياوش بچه" تيم عملياتي اين يگان وارد عمل شده و به بررسي موضوع پرداخت.

وي افزود:در بررسي هاي انجام شده از سوابق متهم مشخص شد که وي از اراذل و اوباش سطح يك تهران بوده و چندين فقره سابقه تخريب اموال عمومي،زورگيري،شرارت،قمه کشي،ايجاد رعب و وحشت،تجاوز به عنف،توزيع قرص اکس و مواد روانگردان، و پرونده هاي متعددي در پليس امنيت عمومي تهران بزرگ و چند کلانتري دارد و از سوي بازپرس شعبه 15 دادسراي ناحيه 10 تهران نيز دستور بازداشت و دستگيري اين شرور خطرناک صادر شده است.

سرگرد صولتي در ادامه بيان داشت:به اين ترتيب و با عنايت به حساسيت موضوع تيمي ويژه از ماموران زبده دايره اطلاعات کلانتري مسئوليت پرونده را به عهده گرفته و تحقيقات خود را آغاز کردند.

با انجام تحقيقات پليسي و اجراي چندين عمليات تعقيب و مراقبت در نهايت ظهر روز گذشته ماموران متهم را در خيابان 16 متري اميري (اردشير) مشاهده و براي دستگيري وي وارد عمل شدند.متهم به محض مشاهده ماموران اقدام به قمه کشي و ايجاد رعب و وحشت نمود و به سمت ماموران حمله ور شد.

صولتي با اشاره به اينکه متهم ديوانه وار در حاليکه با سلاح قمه به سر و صورت خود ضربه مي زد و با صداي بلند فرياد مي زد:"من به خود رحم نمي کنم چه رسد به مامور که اصلاً رحم نمي کنم"خاطرنشان کرد:در همين هنگام ماموران ضمن رعايت قانون بکارگيري سلاح يک تير هوايي شليک کردند اما متهم بازهم به سمت ماموران در حال يورش بود که دو تير جنگي به سمت پاي راست و چپ وي شليک و با اصابت گلوله ها به ساق هر دو پاي متهم زمينگير شده و دستگير شد.

رييس کلانتزي 111 هفت چنار با اشاره به اينکه دستگيري "سياوش بچه" باعث خرسندي ساکنان محله 16 متري اميري شده است،تصريح کرد:متهم پس از دستگيري به کلانتري منتقل و در ادامه با دعوت از شاکيان براي شناسايي و اعلام شکايت،تعدادي از شهروندان در کلانتري حاضر و ضمن شناسايي متهم رسماً اعلام شکايت کرده و خواهان رسيدگي و پيگيري پرونده شدند.
سرگرد محمدرضا صولتي در پايان تاکيد کرد:از متهم مبلغ 383 هزار و 700 تومان وجه نقد،پنج عدد عابر بانک به نامهاي مختلف،تعداد دو دستگاه گوشي دو عدد کارت خودرو،سه عدد گواهينامه بناماهاي مختلف،کشف شده که پس از تکميل پرونده جهت رسيدگي قضايي و محاكمه به شعبه 15 بازپرسي دادسراي ناحيه 10 تهران معرفي شد.

۱۳۹۲/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...