نسخه چاپی

درخواست 2 میلیاردی من از استقلال شایعه است

مدافع ملی پوش اسقلال گفت: «اگر استقلال نشد می روم تراكتورسازی یا راه آهن.»

به گزارش نما به نقل از جام ورزشي؛ هاشم بيك زاده بعد از يك فصل سخت در استقلال توسط كي روش در دفاع چپ تيم ملي و آن هم به عنوان بازيكن ثابت بازي كرد تا تيم هاي زيادي را خواهان خود ببيند. قرارداد بيك زاده با استقلال تمام شده و او بايد دوباره با مسئولان اين تيم توافق كند.


دفاع چپ استقلال در اين باره مي گويد: «فعلا كه خبري نيست اما فكر مي كنم ظرف يكي دو روز آينده تكليفم مشخص شود. با مسئولان استقلال صحبت هايي انجام دادم و به يك توافقاتي رسيديم. به اميد خدا به توافق قطعي هم مي رسيم اما بايد يكسري مشكلات حل شود. من از پارسال طلب دارم و اگر طلبم را بدهند و يك مقدار از پول امسالم را هم پرداخت كنند قراردادم را تمديد مي كنم. البته هر چه قسمت باشد همان پيش مي آيد اما فكر مي كنم به احتمال 90 درصد در استقلال مي مانم و يك فصل ديگر براي اين تيم بازي مي كنم.»


مي گويند بعد از صعود تيم ملي به جام جهاني بازيكنان ملي پوش هم قيمت خود را بالا برده اند. بيك زاده در اين باره مي گويد: «هر چيزي عرفي دارد. اينطور نيست كه بازيكنان ملي پوش بيايند و ارقام نجومي طلب كنند. بايد شرايط باشگاه را هم در نظر بگيريم اما بالاخره قيمت بازيكنان تيم ملي پس از صعود هم بالا رفته.»


مي گويند بيك زاده و ساير بازيكنان ملي پوش استقلال از مسئولان باشگاه درخواست قراردادهاي 2،3 ميلياردي كرده اند. آيا بيك زاده تاييد مي كند؟: «اصلا اينطور نيست و درخواست 2 ميلياردي من و ساير بازيكنان از استقلال شايعه است. ما هم شرايط باشگاه را در نظر مي گيريم و بعد خواسته خود را مي گوييم. اينطور نيست كه چون به جام جهاني رفته ايم ارقام نجومي بخواهيم.»

اگر بيك زاده با استقلال به توافق نرسيد پيراهن چه تيمي را به تن خواهد كرد؟ مدافع چپ ملي پوش استقلال اينگونه پاسخ مي دهد: «اميدوارم كه با استقلال به توافق برسم اما از چند تيم ديگر هم پيشنهاد دارم كه راه آهن و تراكتورسازي جدي ترين ها هستند. اگر استقلال نشد مي روم تراكتورسازي يا راه آهن.»

۱۳۹۲/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...