نسخه چاپی

امير پوردستان:

ایران به عنوان یك ابرقدرت در منطقه شناخته و پذیرفته شده است

عکس خبري -ايران به عنوان يك ابرقدرت در منطقه شناخته و پذيرفته شده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر امروز می‌بینید كشورها یكی یكی تحریم‌ها را بر می‌دارند به دلیل این است كه جمهوری اسلامی را به عنوان یك ابرقدرت در منطقه شناخته و قبول كرده‌اند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان"، فرمانده نیروی زمینی ارتش در شانزدهمین همایش تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش این نیرو که صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به اقدامات ورزشی این نیرو اظهار داشت: در نیروی زمینی، ورزش یک امر حاشیه‌ای و دست دوم نیست، بلکه به آن به عنوان یک اصل نگاه می‌شود و سرمایه‌گذاری زیادی در ورزش نزاجا شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی ارتش؛ وی با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های ارتقا در نزاجا طی کردن آزمون‌های ورزشی است، گفت: یکی از دلایل توجه به ورزش‌های تخصصی در نیروی زمینی کشف استعدادهای جوانان است. بسیاری از استعدادهای ورزشی کشور در پادگان‌های نیروی زمینی شناخته می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: باشگاه ورزشی نیروی زمینی بزرگ‌ترین باشگاه فرهنگی- ورزشی کشور است و امیدواریم تیم فوتبال نزاجا در سال آینده بتواند به لیگ برتر راه پیدا کند، البته می‌دانیم که هزینه حضور در لیگ برتر هزینه زیادی است.

امیر پوردستان در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: کاری که ملت سربلند ایران اسلامی در 24 خرداد کرد کار شگرفی بود که تمام دنیا را متحیر کرد.

وی افزود: ملت بزرگ ایران در این روز بار دیگر تبعیت و عشق خود را به رهبری نظام نشان داده‌اند و با حضورشان در پای صندوق‌های رأی به ندای "هل من ناصر ینصرنی" حسین زمان پاسخ دادند.

امیر پوردستان با تاکید بر اینکه این انتخابات و حضور مردم در طول 34 سال گذشته انقلاب بی‌سابقه بود، گفت: اگر حرکت‌های استکبار جهانی به ویژه بعد از فتنه 88 را رصد کنیم خواهیم دید که آن‌ها حرکت‌های نرم‌افزاری سنگین و گسترده‌ای انجام دادند تا در انتخابات 92 مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را زیر سؤال ببرند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی یک نظام مردم‌سالار دینی است. مشروعیت نظام ما زمانی است که پشتوانه مردمی داشته باشد. دشمن تمام توان خود را به کار بست تا این مشروعیت را از نظام بگیرد و تحریم‌ها را به راه انداخت تا یک نارضایتی ایجاد کند و بین ملت و حاکمیت فاصله بیندازد تا میزان کمی در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: استکبار به دنبال این بود تا در این صورت مشروعیت نظام ما را زیر سؤال ببرد و تصویب قطعنامه‌ها و بخشنامه‌های آنچنانی را در سازمان ملل علیه ما آغاز و حرکت نظامی را علیه ما سازماندهی کند، اما ملت بار دیگر با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری این توطئه دشمن را شناسایی کرد و دشمن به قدرت جمهوری اسلامی پی برد.

امیر پوردستان در ادامه تصریح کرد: اگر امروز می‌بینید کشورها یکی یکی تحریم‌ها را بر می‌دارند به دلیل این است که جمهوری اسلامی را به عنوان یک ابرقدرت در منطقه شناخته و قبول کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی نیز به شایستگی در عرصه انتخابات وارد شد، خاطرنشان کرد: نزاجا در زمان انتخابات اقدامات امنیتی را در مرزها تشدید کرد تا جلوی تهدیدات دشمنان را بگیرد.

۱۳۹۲/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...