نسخه چاپی

توصیه هاشمی به اعضای شورای شهر تهران

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به اعضای جدید شورای شهر تهران گفت : باید در تعامل سازنده و معقول با جناح‌ها و بدور از جار...

به گزارش نما رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به اعضای جدید شورای شهر تهران گفت : باید در تعامل سازنده و معقول با جناح‌ها و بدور از جار و جنجال به اولویت‌بندی فرهنگی، اخلاقی، رفاهی و عمرانی بپردازید .

به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام جمعی از اعضای اصلی و علی‌البدل چهارمین دوره شورای شهر تهران و اعضای ستاد اصلاح‌طلبان عصر دیروز یکشنبه با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار با تبریک مجدد به ملت که نجیبانه در انتخابات شرکت کردند، گفت: فضای سالم انتخاباتی زبان دشمنان را بست که به استناد بعضی عملکردهای منفی با لحن طلبکارانه از دموکراسی صحبت می‌کردند.

وی با اشاره به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: بیش از 35 سال است که آقای روحانی را می‌شناسم و مردم کسی را انتخاب کرده‌اند که همیشه با اصول ثابت رفتار می‌کند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالها مهجوری ایران در فضای تعاملات سیاسی و اقتصادی جهان متذکر شد: شاهدیم که آن فضای منفی رو به اصلاح می‌رود و الآن وظیفه دولت و همه مسئولان است که برای ارتقای جایگاه ایران در جهان تلاش کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امتیاز ویژه ایرانیان حضور علمی فرزندان آنها در بسیاری از نقاط جهان است که مطمئناً اگر فضای برای کار و سرمایه‌گذاری مناسب شود، با عشق به ایران خدمت می‌کنند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در ادامه سخنانش شوراهای اسلامی را یک نهاد اجتماعی خواند و افزود: تهران پیشانی ایران و اعضای شورای شهر هم وظیفه شهری و هم وظیفه ملی دارند تا مردم احساس رضایت کنند و چهره ایران در نگاه مهمانان خارجی همراه با پیشرفت و توسعه باشد.

وی خاطرات تندروی دوره اول شورای شهر تهران را برای مردم تلخ خواند و ادامه داد: باید در تعامل سازنده و معقول با جناح‌ها و بدور از جار و جنجال به اولویت‌بندی فرهنگی، اخلاقی، رفاهی و عمرانی بپردازید تا آلودگی‌های اجتماعی و تهدید کننده استحکام خانواده‌ها را از زندگی مردم دور سازیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تأکید کرد: اگرچه اعضای منتخب شورای شهر از چهره‌های سیاسی هستند اما باید بیشتر با حس اجتماعی کار کنند و به حل مسائلی بپردازند که مردم روزانه در زندگی خود با آنها ارتباط دارند.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام محسن رهامی عضو ستاد اصلاح‌طلبان شورای شهر و احمد مسجد جامعی منتخب مردم تهران در این شورا به بیان دیدگاه‌های خود و ارائه گزارش از برنامه‌های انتخاباتی و فعالیت‌های آینده پرداختند.


۱۳۹۲/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...