نسخه چاپی

ادامه پروژه تخریب چهره ایران در افكار عمومی

یك انتشاراتی در كشور تركیه در ادامه و استمرار سناریوی تخریب چهره ایران در عرصه افكار عمومی غربی با بهره‌گیری از ابزار‌های رسانه‌ای، كتابی با عنوان «ایران و ترور، از دوران حسن صباح تا به امروز» را چاپ كرد.

به گزارش نما به نقل از موسسه راهبردی دیده‌بان، در این کتاب که به زبان ترکی استانبولی چاپ شده، نویسنده سعی کرده با بررسی زمینه‌های تاریخی و نیز با در نظر گرفتن تحولات جاری روز، تحرکات تروریستی در سطح منطقه و جهانی را با نظام سیاسی ایران پیوند دهد.

در این کتاب ادعا شده که نظام سیاسی ایران با شبکه‌های تروریستی بین‌المللی در ارتباط است و همچنین گفته شده که سیاست‌ها و برنامه‌های ایران تاثیری منفی بر امنیت و آرامش کشور‌های منطقه از جمله ترکیه گذاشته است!

این در حالی است که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 17هزار قربانی ترور به جمهوری اسلامی ایران تحمیل شده که این عدد نه تنها در سطح جهانی به عنوان آماری منحصر به فرد محسوب می‌شود، بلکه نشان می‌دهد که ملت و نظام ایران خود یکی از بزرگترین قربانی‌های تروریسم محسوب می‌شوند که در این کتاب هیچ اشاره‌ای به آن نشده است.

گفتنی است تعدد گروهک‌های تروریستی که از ابتدای انقلاب اسلامی علیه جمهوری اسلامی فعالیت کرده‌اند نیز بسیار زیاد بوده و تقریباً همه این گروه‌ها در ارتباط با دولت‌های غربی منابع مالی و اطلاعاتی دریافت می‌کردند.

شایان ذکر است، چاپ این کتاب در راستای تخریب چهره ایران در سطح بین‌المللی و در افکار عمومی ملت‌هاست و تاکنون نیز به شیوه‌های مختلف اعم از تولید فیلم و سریال، بازی‌های رایانه‌ای، کلیپ‌های صوتی و تصویری و مستندات سیاسی و چاپ کتاب در حوزه ایران هراسی و اسلام هراسی، صورت می‌گرفته است.

۱۳۹۲/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...