نسخه چاپی

علی دایی به دیدار روحانی می رود

شایعات حكایت از آن دارد كه علی دایی مربی سرشناس پرسپولیس اواسط این هفته به دیدار دكتر روحانی رییس جمهور منتخب خواهد رفت.

به گزارش نما، باشگاه پرسپولیس روزهای ناآرام و پرحاشيه اي را پشت سر می گذارد. به رغم ابقاي رويانيان در پست مديريت اين باشگاه، اين ابقا موقتي است و تلاش هاي وزارت ورزش براي انتخاب نفرات جديد هيات مديره و و البته مديرعامل جديد ادامه دارد و گفته مي شود بزودي بركناري رويانيان قطعي شده و مديرعامل جديد پرسپوليس از سوي وزارت ورزش معرفي خواهد شد.

همين شائبه پررنگ سبب شده تا رويانيان و باشگاه پرسپوليس در پي خنثي كردن برنامه جديد وزارت ورزش باشند و در اين ميان ظاهرا قرار است علي دايي نقش اصلي را بازي كنند.

شنیده‌ها و شایعات حکایت از آن دارد که علی دایی مربی سرشناس پرسپولیس اواسط این هفته به دیدار دكتر روحاني رییس جمهور منتخب خواهد رفت.

قرار است در این دیدار که توسط یکی از دوستان مشترک و غیر ورزشی دایی در حال هماهنگی است، علی دایی در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس و تغییر مدیریتی که بارها به آن اعتراض داشته، صحبت کند. دايي اعتقاد دارد باید رییس جمهور منتخب بیاید و با وزیر ورزشی که انتخاب می‌کند، در این باره تصمیم‌ بگیرد و قصد دارد كه اين نكته را از دكتر روحاني درخواست كند.

۱۳۹۲/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...