نسخه چاپی

غرق شدن یك مادر و دو فرزندش در زاینده‌رود

عکس خبري -غرق شدن يک مادر و دو فرزندش در زاينده‌رود

مدیر مركز حوادث و فوریت‌های پزشكی اصفهان از عرق شدن یك جوان 18 ساله و یك مادر و دو فرزندش در رودخانه زاینده رود خبر داد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان، غفور راستین اظهار کرد: روز چهارشنبه یک جوان ۱۸ ساله بر اثر بی احتیاطی با موتورسیکلت به داخل کانال آب جی شیر در منطقه شرق شهر اصفهان، سقوط کرد.

وی افزود: پس از وقوع حادثه ماموران آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در محل حاضر شدند و بلافاصله موضوع را به اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ اطلاع دادند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: ماموران آتش‌نشانی پس از دقایقی جستجو جسد جوان مذکور را در ساعت 14:50 دقیقه پیدا کردند.

راستین هم‌چنین از غرق شدن یک مادر به همراه فرزندانش در رودخانه زاینده رود خبر داد و گفت: روز گذشته در حادثه دیگری سه نفر از جمله یک مادر و فرزند و یک پسر ۱۶ ساله در روستای ملک آباد از توابع باغ بهادران اصفهان در رودخانه زاینده‌رود غرق شده‌اند و ماموران نجات غریق آتش‌نشانی در حال جستجو برای یافتن اجساد آن‌ها هستند.

وی با بیان اینکه پس از اعلام این گزارش، یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی 115 به محل حادثه اعزام شد، افزود: ماموران امداد و نجات پس از ساعت‌ها تلاش، سرانجام موفق شدند در حدود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه، جسد مادر ۳۷ ساله را کشف کرده و جهت معاینه به تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی تحویل دهند، کارشناسان اورژانس نیز پس از کنترل علائم حیاتی غریق، مرگ وی را تایید کردند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان با بیان اینکه افراد باید از شنا در رودخانه زاینده‌رود پرهیز کنند خاطر نشان کرد: شهروندان هنگام مواجه شدن با فرد غرق شده، می‌بایست پس از خارج کردن غریق از آب در صورتی که غریق هوشیار نیست و نبض و تنفس خود به خودی ندارد باید تا رسیدن نیروهای اورژانس 115 عملیات احیاء قلبی را برای فرد انجام دهند.

۱۳۹۲/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...