نسخه چاپی

كلاهبرداری به بهانه اعطای ویزا

با تلاش پلیس فتا اردبیل و همكاری پلیس فتا گیلان كلاهبرداران اینترنتی كه بهانه اعطای ویزای كار از كاربران كلاهبرداری می كردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نما، سرهنگ"امینی" رئیس پلیس فتا اردبیل در گفتگو با خبرنگار پلیس فتا اعلام کرد : به دنبال شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از وی، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.
وی افزود: بنابر اظهارات شاکی پرونده، وی پس از رویت آگهی درج شده در سایتی مبنی بر جذب نیروی کار در کشور تاجیکستان ، از طریق پست الکترونیکی و تلفن همراه درج شده تماس حاصل و بنابر درخواست شرکت فوق مبلغی را جهت دریافت ویزای کار واریز و تاکنون پاسخی از شرکت مزبور دریافت نکرده است.
سرهنگ امینی ادامه داد: پس از بررسی ها و تحقیقات گسترده و تخصصی ، 3 متهم که هر سه اهل و ساکن شهرستان رشت می باشند شناسایی و با همکاری پلیس فتا استان دستگیر و به این یگان دلالت داده شدند، در تحقیقات صورت گرفته متهمان صراحتاً به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را کسب منافع مالی عنوان کردند.
رییس پلیس فتا اردبیل به کاربران اینترنتی خاطرنشان کرد: مراقب کاریاب های اینترنتی باشید، چرا که اکثراً با مقاصد شوم کلاهبرداری از کاربران اقدام به درج تبلیغات اینترنتی کرده و وجه واریزی کاربران را به سرقت می برند.

۱۳۹۲/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...