نسخه چاپی

مديرعامل تراكتور:

كریمی باید مقابل پرسپولیس بازی كند

مدیرعامل باشگاه تراكتورسازی تبریز با اشاره به رویارویی این تیم و پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر فوتبال گفت: هیچ صحبتی مبنی بر بازی نكردن علی كریمی در این دیدار نیست و كریمی باید برابر پرسپولیس به میدان برود.

به گزارش نما به نقل از مهر حمید زینی‌زاده ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ما نگران حضور علی کریمی در این بازی نیستیم و طبق نظر کادر فنی او بازی خواهد کرد. برخی جو سازی‌هایی که این روزها روی بازی کردن کریمی به وجود آمده از سوی گروهی از رسانه‌ها بوده و بعید می دانیم که در بازی با پرسپولیس هواداران علیه او جو سازی کنند.

وی در خصوص این اظهار نظر سیدصالحی و دهنوی که بهترین بازی عمرشان را مقابل تراکتورسازی برگزار می‌کنند، گفت: انشاءالله که همینطور باشد. این نشان می‌دهد که سیدصالحی و دهنوی به تیم خودشان تعصب دارند و امیدوارم موفق باشند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره مذاکره با نکونام و انصاریفرد هم خاطرنشان کرد: ما با نکونام هیچ مذاکره‌ای در تبریز نداشتیم و گفتگوهایمان مقدماتی بود ولی مشکلی که وجود داشت قرارداد این بازیکن با تیم استقلال بود. با کریم انصاریفرد هم صحبت جدی نداشته ایم و هر چه بوده، گفتگوهای اولیه و مقدماتی بوده است.

زینی‌زاده همچنین در خصوص آخرین وضعیت شکایت از لوپز عنوان کرد: ما از ابن بازیکن به فدراسیون شکایت کردیم تا از این طریق شکایت خود را به فیفا ارسال کنیم. او سه ماه از ما حقوق طلبکار بود که دو ماه آن به خاطر جریمه انضباطی پرداخت نمی‌شود و یک ماه دیگر را هر وقت به تبریز برگشت می‌تواند دریافت کند. لوپز یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و حرف‌های خوبی را بر زبان نیاورده است. ما به طور جدی شکایت خودمان را از این بازیکن پیگیری خواهیم کرد.

وی درباره آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی گفت: ما یک جای خالی برای سهیمه لیگ برتری داریم که آن را برای نیم فصل نگه داشته‌ایم. دو بازیکن خارجی هم برای فوروارد می‌خواهیم که قرار است کادر فنی نظر خود را درباره بازیکنان مورد نظر اعلام کنند.

۱۳۹۲/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...