نسخه چاپی

حجت‌الاسلام ابراهيمي

مجلس خبرگان رهبری با حكمت و عزت گام برداشته است

عکس خبري -مجلس خبرگان رهبري با حکمت و عزت گام برداشته است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: عملكرد مجلس خبرگان رهبری بعد از رحلت امام خمینی(ره) هوشیارانه با حكمت و عزت و مصلحت انجام شده است.

حجت الاسلام "حسين ابراهيمي" در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش مجلس خبرگان رهبريدر نظام جمهوري اسلامي،اظهار داشت: تعيين رهبري و نظارت بر روند عملکرد رهبر نظام جمهوري اسلامي ايران دو وظيفه اصلي مجلس خبرگان‌رهبري محسوب مي‌شود.

عضو جامعه روحانيت مبارز در تشريح وظيفه تعيين رهبري از سوي مجلس خبرنگان، گفت: مجلس خبرگان رهبري در زماني که مشکلي براي رهبر جمهوري اسلامي پيش مي‌آيد مانند آنچه براي حضرت امام خميني اتفاق افتاد وظيفه دارد بلافاصله تشکيل جلسه دهد و رهبر را مشخص کند تا مشکلي در هدايت جامعه به وجود نيايد.

وي در ادامه افزود: نظارت بر روند رهبري مبني بر چگونگي عملکرد رهبر در هدايت کشور است که اگر حتي يکي از شرايط رهبري، از سوي رهبر رعايت نشود مجلس خبرگان مي‌تواند به عنوان ناظر بر عملکرد رهبري ورود پيدا کند و به خاطر نقص و مشکلات پيش آمده تذکر داده و حتي در نهايت جايگزين انتخاب کنند.

حجت الاسلام ابراهيمي با بيان اينکه گزارش عملکرد رهبري را مجلس خبرگان از طريق کميسيون تحقيق اخذ مي‌کند، بيان کرد: به حمدالله تا کنون رهبر معظم انقلاب اسلامي با درايت کامل و تدبير لازمي که داشته‌اند ،مجلس خبرگان هيچ مشکلي از جانب ايشان احساس نکرده و همچنان مورد تائيد و حمايت خبرگان رهبري بوده‌اند .

عضو جامعه روحانيت مبارز خاطر نشان کرد: عملکرد و نقش مجلس خبرگان رهبري بعد از رحلت امام خميني (ره) هوشيارانه، آگاهانه انجام گرفت که امروز شاهد ثمرات خوب انتخاب رهبري فرزانه هستيم و عملکدشان در حوزه رهبري با حکمت و مصلحت با عزت انجام شده است.

۱۳۹۲/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...