نسخه چاپی

معركه گیری جدید پوتین در دریا

عکس خبري -معرکه گيري جديد پوتين در دريا

رئیس‌جمهوری روسیه در نمایش جدید خود با یك زیردریایی قرمز رنگ به عمق 50 متری دریاچه بایكال رفت تا لاشه یك ناوشكن قرن 19 را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری 60 ساله روسیه با سوار شدن به یک زیردریایی قرمز رنگ سعی کرد تصویری از یک مرد فعال و پرانرژی را در 13 سال فعالیت سیاسی خود به نمایش گذارد.

پوتین که پیشتر یکی از جاسوس‌های کا.گ.ب بود و سال گذشته نیز توانست برای بار سوم در انتخابات ریاست جمهوری روسیه پیروز شود، این اقدام را برای ارتقای محبوبیت از دست رفته‌اش در پی تظاهرات گسترده مخالفان در سال 2011- 2012 انجام داد.

در گذشته نیز رئیس‌جمهوری روسیه اقدام به شیرجه زدن در دریاچه بایکال، اطفای حریق جنگل‌ها و حضور در مسابقات کامیون سواری کرده بود.

پوتین در حالی که یک جلیقه سیاه رنگ، یک شلوار جین آبی و کفش ورزشی سفید رنگی پوشیده بود، در یک کپسول شیشه‌ای مخصوص اکتشاف در زیر دریا نشسته و در عمق 50 متری خلیج فنلاند رفت تا نگاهی به لاشه چوبی یک کشتی متعلق به قرن نوزدهم بیندازد.

وی پس از 20 دقیقه با چهره‌ای خندان به سطح آب آمد و فعالیت و اقدامات جامعه جغرافیایی روسیه را که در مورد این ناوشکن غرق شده به مطالعه پرداخته‌اند، مورد تحسین قرار داد.



وی افزود: ما واقعا چنین کاری را قبلا انجام نداده‌ایم. هم اکنون زمان آن رسیده که از توانایی‌های مالی و تکنیکی خود استفاده کنیم.

نمایش‌های قدرت پوتین در چند سال گذشته شامل بیهوش کردن یک ببر وحشی و جستجو برای یک کوزه باستانی در قعر دریا می‌شود.

۱۳۹۲/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...