نسخه چاپی

نقوي حسيني در تذكر شفاهي:

سفر «استرا» به تهران برای عذرخواهی باشد، مردم ایران می‌پذیرند

عکس خبري -سفر «استرا» به تهران براي عذرخواهي باشد، مردم ايران مي‌پذيرند

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اخباری در مورد سفر جك استرا به ایران گفت: اگر استرا برای عذرخواهی از ملت ایران و دولت ایران می‌خواهند بیاید، ملت عذرخواهی آنها را می‌پذیرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس با اشاره به ساخت پروژه متروی تهران، قرچک، ورامین و پیشوا اظهار داشت: پروژه تهران، قرچک، ورامین، پیشوا با حمایت نیکزاد وزیر راه و شهرسازی به شرکت متروی تهران واگذار شد که کار سنگینی بود.

وی ادامه داد: همچنین شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی موافقت کرد که حریم راه‌آهن به عنوان مسیر مترو تصویب شود و ۳۰ درصد کارانجام شده و پل‌ها و زیرساخت‌ها ساخته شده و امسال هم ۷۵ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص پیدا کرده است و در اختیار مترو قرار گرفته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: امیدواریم مسئولان مترو و مدیرعامل، کار این پروژه را سریعتر آغاز کنند، چرا که این پروژه از نادرترین پروژه‌ها است که اعتبار آن تخصیص پیدا کرده و امیدواریم مسیر متروی تهران، ورامین و گرمسار تکمیل شود.

نقوی حسینی در تذکر دیگری با اشاره به سفر جک استرا به کشور تاکید کرد: در خبرها آمده است که جک استرا نماینده فعلی مجلس انگلیس و وزیر خارجه اسبق این کشور قصد دارد به کشور ما سفر کند.

وی تصریح کرد: بحث این است که اگر استرا برای عذرخواهی از ملت ایران و دولت ایران می‌خواهند بیاید، ملت عذرخواهی آنها را می‌پذیرد. ولی اگر فکر می‌کند با این سفر مشکل روابط بین انگلیس و ایران را حل کند، باید مشکل را در انگلیس حل کند. چرا که مشکل روابط در ایران نیست بلکه در انگلیس است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: امیدواریم که استرا با دولت خود چانه‌زنی کند، چرا که آنها قطع ارتباط کرده‌اند و مانند گذشته هم آنها تهران را ترک کردند و باید از ملت ما عذرخواهی کنند و مشکل را در کشور خود حل کنند.

۱۳۹۲/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...