نسخه چاپی

پيرمؤذن در نطق ميان دستور:

فراكسیون رهروان ولایت از دولت آتی حمایت منصفانه و اصولی خواهد داشت

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: فراكسیون رهروان ولایت از دولت آتی حمایت منصفانه و اصولی خواهد داشت و به تیم هماهنگ، مصمم، مجرب و كاربلد، معتقد به حل مشكلات اقتصادی و مدیریتی كشور رأی مثبت خواهد داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، کمال‌الدین پیرمؤذن نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور طی سخنانی اظهار داشت: آگاه باشید که ما بر صندلی‌هایی تکیه زده‌ایم که روزگاری محل جلوس مدرس‌ها بود.

وی ادامه داد: بی‌تردید فراکسیون رهروان ولایت از دولت آتی حمایت منصفانه و اصولی خواهد داشت و به تیم هماهنگ، مصمم، مجرب و کاربلد، معتقد به حل مشکلات اقتصادی و مدیریتی کشور رأی مثبت خواهد داد. همچنین مجلس به منظور تحقق حماسه اقتصادی و برنامه‌های دولت یازدهم و مطالبات مردمی در بعد نظارتی به عنوان چشم‌ بینای مردم به بهترین وجه و مدرس‌گونه، دولت پاسخگو و مجلس پرسش‌گر را محقق خواهد ساخت.

نماینده مردم اردبیل در مجلس افزود: با لابی‌گری ژنرال‌منشانه یا کاسب‌کارانه احدی به جایگاه مستقل مجلس آسیب نرساند. ما از مدرس آموخته‌ایم که همیشه باید یک نفر به پا خیزد، لذا حق‌گویی و رفتار علوی از نان شب واجب‌تر است.

پیرمؤذن اظهار داشت: واقعیت غیرقابل کتمان این است که امروز با عدم توجه به اقتصاد مولد نه تنها برای لشکر بیکاران فرصت شغلی فراهم نشده، بلکه به صورت سیستمی به تولیدکنندگان فشارهای بی‌سابقه‌ای وارد شده است و به نام خصوصی‌سازی برابر گزارش دیوان محاسبات کشور به منظور دیون دولت عمومی‌سازی و خصولتی سازی انجام شده است و مشکلات واحدهای تولیدی "قوز بالا قوز" شده است.

وی با اشاره به مشکل تورم در کشور گفت: پرواز تورم را دولت به صورت مطلق قبول کرده است. بسیاری از تشکیلات دولتی همچون نهاد ریاست جمهوری به صورت یک طرفه و تبعیض‌آمیز افزایش حقوق کادر را لحاظ کردند. لذا به داد کارگران، کارمندان و بازنشستگان برسید.

نماینده مردم اردبیل در مجلس ادامه داد: رئیس دولت دهم و تیم اقتصادی وی همانگونه که مداحی‌های شیرین و مغرورانه را گوش می‌دهند، باید تاب تحمل شنیدن حقایق بدهی‌ها و نرخ بیکاری را از ناحیه رئیس‌جمهور منتخب و مجلس داشته باشند.

پیرمؤذن تاکید کرد: تبلور اراده ملت یعنی انتخاب شخصیتی معتدل به عنوان رئیس‌جمهور تاثیرات جهانی داشته و فصل نویدی را در تعاملات بین‌المللی باز کرده است؛ لذا باید شکرگزاری داشت چرا که مولا علی (ع) فرموده‌اند بهترین مردم من اعتدالیون و میانه‌روها هستند. از آنها جدا نشوید.

وی ادامه داد: راست‌نمایی دروغ آماری و غیرآماری و غلو در تعریف و تمجیدها بنیان بسیاری از چیزها را نابوده کرده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس در خصوص واگذاری زمین‌های نمایشگاه بین‌المللی به صداوسیما گفت: رسانه ملی کشور به مانند نقش‌آفرینی در خلق حماسه سیاسی ملت باید با انصراف از تحویل نمایشگاه بین‌المللی در تحقق حماسه اقتصادی سهیم باشد.

پیر‌مؤذن در پایان خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب؛ همچنان که به مانند آبی حیات‌بخش نگذاشتید گروهی غرق شوند گروه دیگر را ببخشید و به آنها عنایت کنید.

۱۳۹۲/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...