نسخه چاپی

ایران موضوع دیدار شاهزاده سعودی و رئیس موساد

شاهزاده با نفوذ و قدرتمند عربستانی كه عهده دار تامین مالی تروریست ها در سوریه و عراق است، هیچگاه از بحران ها ورخدادهای اخیر منطقه دور نبوده است.

روزنامه فلسطینی "المنار" در گزارشی که در پایگاه اینترنتی خود منتشر کرد عربستان سعودی را کشوری معرفی کرد که در میان کشورهای اروپایی اقدامات تحریک آمیزی را علیه جمهوری اسلامی ایران و حزب الله انجام داده و برای رسیدن به مقاصد خود از دادن وعده های مالی نیز فرو گذار نکرده است.



بنا بر این گزارش، منابع آگاه در این باره می گویند که رژیم آل سعود در پس تصمیمات تحریک آمیزی قرار دارد که کشورهای اروپایی علیه ایران، حزب الله و سوریه اتخاذ می کنند.



در این میان "بندر بن سلطان" شاهزاده با نفوذ و قدرتمند عربستانی که عهده دار تامین مالی تروریست ها در سوریه و عراق است، هیچگاه از بحران ها ورخدادهای اخیر منطقه دور نبوده. چرا که وی در جریان متقاعد کردن کشورهای اروپایی برای گنجاندن حزب الله در فهرست سازمان های تروریستی تمام تلاش خود را به کار بست.



منابع ویژه به نقل از محافل رسمی فرانسه گزارش دادند: عربستان می کوشد برنامه هائی را برای تضعیف حزب الله اجرا و در رویدادهای سوریه با نشانه رفتن انگشت اتهام به سوی حزب الله، جریان سازی های گسترده ای را علیه این جنبش ایجاد کرد.



این محافل با اشاره به عملیاتهای انفجاری عربستان سعودی علیه اهداف استراتژیکی در سوریه، تاکید کردند: هدف بندر بن سلطان از سفر اخیرخود به برخی از کشورهای اروپایی، تکمیل پروسه ارتباط رژیم آل سعود با کشورهای اروپایی برای تحریک آنها علیه تهران، حزب الله و دمشق بود. لذا برای دستیابی به مقاصد خود اقرار دادهای نظامی وتجاری چند میلیار دلاری با کشورهای اروپایی امضاء کرد.



به گزارش این محافل، دستگاههای جاسوسی عربستان سعودی به خاطر حمایت از تروریسم در لبنان، سوریه و عراق با دستگاههای جاسوسی برخی از کشورهای اروپایی به ویژه انگلستان و فرانسه هماهنگی ویژه ای دارند.



منابع آگاه همچنین از برگزاری یک نشست سه جانبه میان بندر بن سلطان، رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و رئیس آژانس اطلاعاتی فرانسه خبر دادند.



به گزارش این منابع، در این دیدار پرونده های سوریه لبنان و جمهوری اسلامی ایران از موضوعات اصلی بودند که توسط این افراد مورد بررسی قرار گرفت.

۱۳۹۲/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...