نسخه چاپی

شركت آب و فاضلاب كشور: در صورت عدم كاهش مصرف آب، نوبت‌دهی اعمال می‌شود

به گزارش نما - ایسنا نوشت:

شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در صورت عدم کاهش مصرف آب شاهد اعمال نوبت دهی خواهیم بود.

درحالی که مقام‌های ارشد وزارت نیرو تاکید کرده‌اند برنامه‌ای برای خاموشی برق یا سهمیه‌بندی آب ندارند، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در صورت عدم کاهش مصرف آب شاهد اعمال نوبت دهی خواهیم بود.

در اطلاعیه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور آمده است:‌افزایش بی‌سابقه دمای هوا در کشور در هفته‌های اخیر باعث ایجاد شرایط ویژه‌ای در امر تامین و توزیع آب آشامیدنی شده است. منابع آب، تاسیسات و تجهیزات تامین، تصفیه، انتقال و توزیع آب آشامیدنی در حال حاضر با حداکثر ظرفیت در مدار بهره‌برداری قرار دارد.

این اطلاعیه می‌افزاید: بر اساس آمارها در تهران و تعدادی از شهرهای دیگر کشور شاهد افزایش بی‌سابقه مصرف آب نسبت به هفته‌های گذشته هستیم پیرو اطلاع‌رسانی مکرر شرکتهای آب و فاضلاب مبنی بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب توجه خوبی توسط مشترکین محترم به این موضوع شده و همراهی لازم با متولیان مربوطه شده است.

شرکت آب و فاضلاب کشور می‌افزاید: به اطلاع‌ می‌رساند که برای گذر از شرایط فعلی نیازمند همکاری شهروندان فهیم هستیم. بدیهی است در صورت عدم کاهش مصرف آب شاهد اعمال نوبت‌دهی خواهیم بود، لذا از هموطنان عزیز درخواست می‌شود که همچنان همراهی لازم را با خدمتگزاران خود در شرکتهای آب و فاضلاب سراسر کشور داشته باشند و نسبت به مصرف بهینه آب اهتمام ورزند.

۱۳۹۲/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...