نسخه چاپی

عسگراولادی: حضور نهاوندیان در دولت به نفع بخش خصوصی است

عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران و تهران گفت: حضور نهاوندیان رئیس اتاق ایران به عنوان رئیس دفتر رئیس‌جمهور به نفع بخش خصوصی و باعث تعامل بیشتر با دولت می‌شود.

به گزارش نما، اسداله عسگراولادی در گفت‌وگو با فارس درباره انتخاب محمد نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی ایران به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: انتخاب محمد نهاوندیان توسط رئیس دولت یازدهم می‌تواند این نوید را به بخش خصوصی بدهد که ارتباط دولت و بخش خصوصی بهتر می‌شود.

وی افزود: ما معتقدیم هر شخص دیگری هم از جنس بخش خصوصی در دولت حضور داشت، چنین اتفاقی می‌افتاد و باعث تسهیل امور می‌شد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران و ایران در پاسخ به این سوال که آیا نهاوندیان می‌تواند همزمان رئیس اتاق و رئیس دفتر رئیس جمهور باشد، اظهارداشت: به لحاظ قانونی آقای نهاوندیان به عنوان نماینده دولت می‌تواند در انتخابات شرکت کرده و عضو هیئت رئیسه باشد.

وی افزود: اما پیشنهاد ما این است که فردی که به عنوان رئیس جدید اتاق ایران مشخص می‌شود، از جنس بخش خصوصی باشد و کارمند دولت قلمداد نشود.

از شب گذشته که حکم محمد نهاوندیان به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران توسط حسن روحانی امضا شده است، گزینه‌هایی به عنوان رئیس جدید اتاق ایران مطرح می‌شوند که می‌توان به یحیی آل اسحاق، اسداله عسگراولادی، علی‌نقی خاموشی و برخی نمایندگان شهرستان‌ها اشاره کرد.

۱۳۹۲/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...