نسخه چاپی

خواسته علی پروین از روحانی

پیشكسوت فوتبال كشورمان گفت: با اصرار دوستان و دعوتی كه از من شد به مراسم تحلیف روحانی رفتم.

به گزارش نما، علی پروین در گفت‌وگو با فارس، درباره حضورش در مراسم تحلیف رئیس جمهوری ایران اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم بالاخره یاد ما هم هستند. ما را به این مراسم که واقعا خیلی زیبا هم بود دعوت کردند. اول کمی ایستادگی کردم اما با اصرار دوستان در این مراسم با شکوه حاضر شدم.
وی افزود: دستشان درد نکند، این هم برای من افتخاری بود و من برای آقای حسن روحانی، رئیس جمهور جدید کشور از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم.
پروین در پاسخ به سوالی که آیا موفق شدید او را ببینید یا خیر، گفت: نه بابا، به این سادگی‌ها نبود. خیلی سرش شلوغ بود و من متاسفانه ندیدمش اما اگر او را از نزدیک ببینم می‌خواهم از طرف مردم به او بگویم؛ تو رو خدا یک فکری به حال این گرانی‌ها و فشار بر روی مردم بکنید. چون خدا وکیلی الان در برخی از موارد خیلی به مردم فشار می‌آید.
پروین یاد آور شد: بنده ایشان را در مراسم تحلیف ندیدم و اما اکنون از راه دور به عنوان یک فردی که مویش را در ورزش سفید کرده می‌گویم که به فکر حل گرانی ها باشد تا انشاالله مردم از زیر فشار خارج شوند. این درخواست من از او است که امیدوارم ایشان و دوستانش موفق باشند.
پروین در خصوص احتمال میزبانی ایران در جام ملت‌های آسیا نیز گفت: این یک خبر خوب برای فوتبال ایران است، اگر ما میزبان جام ملت ها شویم، فوتبال ما زیر و رو می‌شود و اصلا یک نقطه مثبت بعد از سال ها برای ما است و این به نفع همه است. هم ورزشی و هم اقتصادی و هم سیاسی.

وی افزود: من به نوبه خودم از همه می‌خواهم یک قدم بردارند و به بچه‌های فدارسیون کمک کنند و کم کاری نکنند یا بخواهند چوب لای چرخ بگذارند. این اتفاق به نفع همه است که انشاالله همه امضاها جمع می‌شود و به نتیجه می‌‌رسد. واقعا خیلی لذت بخش است که بعد از سال‌ها جام ملت‌ها را در ایران برگزار کنیم. چون ما لیاقت این کار را داریم و خوشبختانه کشور کوچک و نداری نیستیم، پس همه با هم کمک کنیم این اتفاق می‌افتد تا فوتبال ما پس از رفتن به جام جهانی یک کار ارزشی دیگر را با به دست آوردن میزبانی انجام دهد. مطمئن باشید مردم هم از این کار عشق می‌کنند چون آنها عاشق فوتبال هستند و آسیا هم این را می‌داند.

۱۳۹۲/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...