نسخه چاپی

مرگ دوچرخه سوار بر اثر برخورد با كامیون

معاون مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی استان قم گفت: بر اثر برخورد یك دستگاه كامیون با دوچرخه در خیابات عدالت راكب دوچرخه در دم فوت كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مهدی فراهانی امروز با تبیین حوادث شاخص 72 ساعت گذشته اظهار کرد: ساعت 7:45 دقیقه صبح امروز در محور قم – سلفچگان یک دستگاه وانت واژگون شد که برای امدادرسانی به سه مجروح این حادثه دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شد.

وی همچنین به حادثه روز گذشته اشاره و ابراز داشت: بر اثر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت و سواری چهار نفر مصدوم شدند که پس از اعلام این حادثه مصدومین با دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال یافتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به وقوع حادثه دیگری در بلوار الغدیر اشاره کرد و گفت: بر اثر سقوط از موتورسیکلت چهار نفر مجروح شدند که با آمبولانس‌های اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی همچنین تصادف کامیون و دوچرخه را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: این حادثه که در خیابان عدالت رخ داد موجب فوت در دم راکب دوچرخه که پسری 15 ساله بود، شد.

فراهانی از مرگ کودکی در کهک خبر داد و افزود: این کودک چهار ساله در شهر کهک دچار غرق شدگی شد که فوت وی را به دنبال داشت.

وی سقوط آسانسور را مورد توجه قرار داد و گفت: در این حادثه یک نفر مصدوم شد که با توجه به علائم آسیب نخاعی، پس از انجام اقدامات درمانی ویژه به مرکز درمانی انتقال یافت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به واژگونی یک دستگاه سواری در محور قم – سلفچگان اشاره کرد و ابراز داشت: در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که برای درمان به مراکز درمانی اعزام شدند.

۱۳۹۲/۵/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...