نسخه چاپی

حسين دهقان:

شرایط كار در وزارت دفاع تغییر كرده است

وزیر پیشنهادی دفاع درباره تغییر شرایط كاری در وزارت دفاع نسبت به دوره‌ای كه جانشین شمخانی در این وزارتخانه بود، گفت: این شرایط به میزان سنوات عمر من تغییر كرده است.

به گزارش نما به نقل از خانه ملت، حسین دهقان وزیر پیشنهادی دفاع اظهار داشت: تلاش برای دستیابی به سطوح بالایی از توان و قابلیت به منظور پاسخگویی به تهدیدات دشمنان از اولویت‌های برنامه کاری ما در این وزارتخانه است.

وی درباره محورهای اصلی فعالیت خود برای وزارت دفاع تصریح کرد: تولید، تحقیق و تلاش برای دستیابی به سطوح بالایی از توان و قابلیت،‌ محور اصلی فعالیت برای وزارت دفاع است تا متناسب با تهدیداتی که متوجه نظام جمهوری اسلامی ایران است، واکنش نشان داده شود.

دهقان با اشاره به ضرورت ارتقای ضریب امنیتی در کشور، درباره تغییر شرایط کاری در وزارت دفاع نسبت به دوره‌ای که جانشین شمخانی در این وزارتخانه بود، گفت: این شرایط به میزان سنوات عمر من تغییر کرده است.

وزیر پیشنهادی دفاع درباره اظهارات خود مبنی بر ضرورت اصلاح در وزارت دفاع، اظهار داشت: این برنامه‌ها را هنگام بحث‌های تخصصی در مجلس توضیح خواهم داد.

وی افزود: همه ابعاد می‌تواند مورد توجه باشد و باید به دنبال آن بود که سطح عمومی این وزارتخانه و فعالیت‌های آن ارتقا داده شود.

دهقان در پاسخ به این سؤال که با توجه به سابقه شما به عنوان جانشین شمخانی در وزارت دفاع، آیا برای اداره این وزارتخانه از وی کمک خواهید گرفت، گفت: شمخانی در طول 30 سال گذشته،‌ فرمانده من بوده و هنوز هم به وی ارادت دارم و حتماً در حوزه اجرایی به من کمک خواهد کرد.

۱۳۹۲/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...