نسخه چاپی

مراد كيكيلي و كامران رسولزاده به روي صحنه مي روند

جزئیات كنسرت خواننده مطرح تركیه ای در ایران

به گزارش نما به نقل از پانا، «مراد ککیللی» که دو سال قبل هم زمزمه هایی مبنی بر حضور او در تهران مطرح بود به همراه «کامران رسول زاده» در تهران و در قالب جشنواره موسیقی مقاومت به اجرای برنامه می پردازد. این خواننده که پس از خواندن قطعه «همین امشب می میریم» در ترکیه و در سراسر جهان به معروفیت و محبوبیت رسید، با تلاش عوامل برگزاری این جشنواره موافقت خود را برای حضور در این جشنواره را اعلام کرده و به همراه خواننده آلبوم «بی سرانجام» در تهران به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

بر اساس این گزارش ،قرار است در این اجرا چند قطعه موسیقی یایی درباره حضرت محمد (ص) و وحدت مسلمین توسط این دو خواننده خوانده شود که اشعار آن توسط کامران رسولزاده به نگارش در آمده، به نظر می رسد کامران رسولزاده که هم اکنون در کشور ترکیه به سر می برد در تلاش است که با تمریناتی که در این کشور با مراد کیکیلی انجام می دهد خود را آماده اجرای این کنسرت بین المللی کند.

یاد آور می شود؛ از جمله شاخصه های مهم مراد کیکیلی، فعالیت های ضد صهیونیستی و تلاش برای نشان دادن صورت واقعی دین اسلام در اروپا و آمریکا بوده که در برخی از کشورها با واکنش های متفاوتی نیز رو به رو شده است. آخرین جنجالی خبری که این خواننده در طول فعالیت های هنری خود در رسانه های اروپا به پا کرد، ممانعت اش از حضور روی سن در کشور فرانسه بود.او پس از مطلع شدن از سرو کردن مشروبات الکلی در سالن برنامه اش، به مسئولین برگزاری این کنسرت هشدار داد که در صورت وجود مشروبات الکلی به هیچ وجه حاضر نخواهد بود بروی سن برود.

۱۳۹۲/۵/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...