نسخه چاپی

بدون تحریم‌های شدیدتر، ایران اتمی خواهد شد

عکس خبري -بدون تحريم‌هاي شديدتر، ايران اتمي خواهد شد

دو عضو كنگره ایالات متحده، طی مقاله ای، با تكرار ادعاهای بی دلیل و مدرك غرب، خواهان وضع تحریم های شدیدتر علیه ایران شدند.

به گزارش نما به نقل از جام، مارک کرک و الیوت انگل، دو عضو کنگره ایالات متحده، در مقاله‌ای که روز سه‌شنبه، ۲۲ مردادماه، در روزنامه وال استریت جورنال به چاپ رسید، تلاش کرده‌اند به آن دسته از مقامات آمریکایی پاسخ دهند که بر این عقیده‌اند با رسیدن حسن روحانی به مقام ریاست جمهوری اکنون وقت آن است که دولت آمریکا دست دوستی به سوی جمهوری اسلامی دراز کند.



به گزارش رادیو فردا(Radio Farda)، کرک و انگل در مقاله خود با عنوان "بدون تحریم‌های شدیدتر، ایران اتمی خواهد شد" چنین اظهار نظر می‌کنند که در حال حاضر تنها راه برای واداشتن جمهوری اسلامی به تغییر رویه برداشتن گام‌هایی سریع در راه وضع تحریم‌های شدیدتر است.



این دو نماینده کنگره ایالات متحده، با تکرارا ادعاهای گذشته غربی ها علیه جمهوری اسلامی، آزاد و منصفانه بودن انتخابات ریاست جمهوری اخیر در ایران را زیر سوال می‌برند. آنها معتقدند که حسن روحانی، به دلیل سابقه‌اش در دو دهه گذشته، آن طور که اغلب رسانه‌های ایران و جهان می‌گویند فردی معتدل و میانه‌رو نیست.



به همین دلیل از نظر مارک کرک و الیوت انگل ایران پس از انتخابات اخیر با ایران پیش از آن، هیچ تفاوتی ندارد و در حال حاضر موثرترین ابزار در دست آمریکا برای اجتناب از حمله نظامی و در عین حال به زانو درآوردن ایران، همانا تحریم‌های سخت‌تر است

۱۳۹۲/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...