نسخه چاپی

سخنراني وزير پيشنهادي كشور:

عزل و نصب مدیران استانی شاخص مند می‌شود

به گزارش نما، وزیر کشور در سخنرانی خود با تشکر از مخالفین و موافقین گفت: در حوزه توسعه امنیتی نگاه وزارت کشور مبتنی بر امنیت پایه دار همه جانبه خواهد بود. سه رکن اصلی مردم و رضایتمندی آنها، قانونمداری آنها خواهد بود و در حوزه شهرها و روستاها توسعه شهری و روستایی به دنبال مدل یکپارجه خواهیم بود.

وی گفت: من خودم را مهیا کردم که دغدغه های نمایندگان را حل کنیم. با تعامل و مشورت شما به دنبال تدوین شاخص هایی خواهیم بود که مبتنی بر ان شاخص ها نیروهایمان را انتخاب کنیم. نیروهایی که به عنوان مدیر تعیین می شوند باید بتوانند با ترکیب علم و عقل از خاک و آب و هوا تولید ثروت کنند.

همچنین دغدغه دیگر این بود که برخی شایعات در عزل و نصب ها اتفاق افتاده است. هیچ تغییری من می گویم از طرف بنده مطرح ننگرانی بعدی این بود آیا اعمال نفوذهایی در انتخاب فرمانداران و استانداران خواهد شد. می گویم با توجه به شاخص های مورد تایید رئیس محترم جمهور خواهد بودبوده است و هرچیزی مطرح می شود در فضای رسانه ای است. ، بجز این مسیر هیچ مسیبری مورد تایید بنده نخواهد بود.

مسئله بعدی تقسیمات کشوری است. در حال حاضر اتفاقاتی افتاده است که حتی قانون سال 62 هم رعایت نشده است. ما باید بتوانیم طرح جامع تقسیمات کشوری را به مجلس بیاریم و بعد از تایید شما عملیاتی کنیم. تلاش من ایسنت که با اعتمادی که شما به من کردید و بنده را مورد لطف قرار دادید ،من تمام این اعتمادها را انشالله برای کمک به دولت اعتدالی به کار می گیرم.

در خاتمه نکته ای را دوستان گفتند که من توضیح بدهم. مسئله ای که در مورد نامه های دیوان محاسبات تا بحال مطرح شده، دیوان محاسبات هر نوع گزارش و کشف اولیه تخلف و نه جرم را بدست می آورد، بعد از طی مراحل در دادسرا و محکمه به عنوان آخرین مرحله انجام می شود، از نظر دیوان مستند است. بنابراین در تصمیم گیری و رای هایتان این مسئله را مدنظر قرار دهید.

۱۳۹۲/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...