نسخه چاپی

تلاش همراهان حاشيه‌دار توفيقي براي تهيه طومارحمايت از وي:

تحت فشار قرار دادن كاركنان وزارت علوم برای امضاء طومار حمایت از توفیقی!

جمع آوری امضاء از كاركنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حمایت از جعفر توفیقی در حالی اتفاق می افتند كه عدم امضاء این طومار از سوی پرسنل به عنوان قرارگرفتن در لیست سیاه وزیر آتی این وزارت خانه در آینده تلقی می گردد و این امر موجب تحت فشار قرار گرفتن شدید مسئولین و كاركنان این وزرات خانه و سردرگمی آنان گردیده است . همچنین جعفر توفیقی بلافاصله پس از حضور در ساختمان وزارتخانه، معاون اداری و مالی پیشین را بركنار نمود كه برخی این عزل را مقدمه تغییر و تحولات در دوران سرپرستی ایشان می دانند.

به گزارش نما، انتخاب دکتر جعفر توفیقی به عنوان سرپرست وزرات علوم، تحقیقات و فناوری و مطرح کردن وی به عنوان یکی از گزینه های اصلی وزارت علوم کابینه حجت الاسلام حسن روحانی برای معرفی به مجلس در روزهای گذشته با واکنش های فراوانی همراه بوده است.

موضع گیری های مجلسی ها در خصوص فعالیت و حضور پر رنگ ایشان در وقایع پس از انتخابات سال 88 با انتشار فیلمی از سخنرانی توفیقی در جمع متحصنین دانشگاه تهران در حمایت از میرحسین موسوی و تایید موضوع تقلب در انتخابات تشدید شد و این امر احتمال موفقیت وی برای جلب اعتماد مجلسی ها را کمتر نمود.

حضور اتوبوسی همراهان و معاونین مسن و حاشیه دار جعفر توفیقی در روز معارفه وی در وزارت علوم از دیگر نقاط منفی این انتصاب بود که در تعارض آشکار با شعار حجت الاسلام حسن روحانی مبنی بر استفاده از نیروهای جوان و کارآمد و نیر بانوان در سطوح مدیریتی وزارت خانه ها می باشد که باز هم کارآمدی ایشان را برای سکانداری این وزرات خانه با سوالات جدی روبرو ساخت.

حال با توجه به افزایش ادله مخالفین معرفی توفیقی برای این وزرات خانه مهم و کلیدی، تلاش های گوناگونی برای باز گرداندن اعتماد نمایندگان مجلس در حال انجام می باشد که در همین خصوص شنیده های پایگاه 598 حکایت از تلاش برخی از همراهان و حامیان جدید الورود جعفر توفیقی برای تهیه طوماری از امضاء کارکنان وزرات علوم در حمایت از ایشان را دارد.

جمع آوری امضاء از کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حمایت از جعفر توفیقی در حالی اتفاق می افتند که عدم امضاء این طومار از سوی پرسنل به عنوان قرارگرفتن در لیست سیاه وزیر آتی این وزارت خانه در آینده تلقی می گردد و این امر موجب تحت فشار قرار گرفتن شدید مسئولین و کارکنان این وزرات خانه و سردرگمی آنان گردیده است.

شایان ذکر است که جعفر توفیقی بلافاصله پس از حضور در ساختمان وزارتخانه، معاون اداری و مالی پیشین را برکنار نمود که برخی این عزل را مقدمه تغییر و تحولات در دوران سرپرستی ایشان می دانند.

۱۳۹۲/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...