نسخه چاپی

اولتیماتوم شورای رقابت به خودروسازان

رئیس شورای رقابت از آخرین فرصت شركت های خودروساز برای ارائه اطلاعات خود به این شورا خبر داد و گفت: در صورت عدم دریافت اطلاعات، شورای رقابت در نهایت قیمت متوسطی را برای خودروهای سی كی دی در نظر خواهد گرفت.

به گزارش نما، جمشید پژویان با اشاره به اینکه علیرغم مکاتبات متعدد شورای رقابت با خودروسازان هنوز تعدادی از خودروسازان اطلاعات لازم را برای تعیین دستور العمل قیمت گذاری خودروهای سی کی دی به این شورا ارسال نکرده‌اند، اظهارداشت: خودروسازان تا جلسه آینده شورای رقابت فرصت دارند تا اطلاعات تکمیلی خود را برای تعیین دستورالعمل قیمت این خودروها به شورا ارائه نمایند.

وی اضافه کرد: در صورت عدم دریافت اطلاعات، شورای رقابت در نهایت قیمت متوسطی را برای این خودرو ها در نظر خواهد گرفت.

پیش از این جمشید پژویان از بدقولی دو شرکت خودروساز در ارسال اطلاعات برای تعیین نرخ تورم بخشی مابقی خودروها خبر داده و گفته بود: به محض دریافت نرخ تورم بخشی دستور العمل مابقی خودروها اعلام می‌شود.

وی ضمن تأکید براینکه ما منتظر اعلام نرخ تورم بخشی این خودروها از جانب بانک مرکزی هستیم، افزود: مقرر بود در هفته‌های اخیر این نرخ اعلام شود اما هنوز بنا به دلایلی این کار صورت نگرفته است تا این نهاد دستور العمل قیمت گذاری مابقی خودروها را تعیین نماید.
منبع: تسنیم

۱۳۹۲/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...