نسخه چاپی

متخصص بيماري‌هاي خون، سرطان و طب تسكيني در اصفهان:

هنوز در دنیا علم سرطان ناقص است

متخصص بیماری‌های خون، سرطان و طب تسكینی در اصفهان گفت : علم سرطان علمی ناقص است و هیچ كشوری تاكنون موفق به درمان قطعی سرطان نشده است در حالی كه بسیاری معتقدند با تقویت اراده و ایمان، ۵۰ درصد سرطان ها بهبود می یابد.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، عبدالرحیم حزینی در ‏نشستی با عنوان سرطان شناسی و بررسی عوامل سرطان در مرکز مراقبت‏های حمایتی و تسکینی، افزود: همه باید علیه سرطان و جهل مقابل آن مبارزه کرده و برای شناخت بهتر این بیماری تلاش کنند.
وی تقویت روحیه و ارتقا قدرت معنوی را عامل مهمی در درمان موفق سرطان دانست و اظهارداشت: عدم آگاهی از این بیماری و ترس بیمار از این بیماری سبب پیشرفت بیماری شده که موجب افزایش بار مالی فراوان بر بیمار و جامعه خواهد شد.
متخصص بیماری‌های خون، سرطان و طب تسکینی در اصفهان یادآور شد: بیماران سرطانی تنها به حمایت مادی نیاز ندارند بلکه حمایت معنوی این دست بیماران و در نهایت درک و همراهی با این دست افراد نقش مهمی در بهبودی و کیفیت زندگی این افراد ایفا می‌کند.
وی با اشاره به وجود 70 هزار بیمار سرطانی در اصفهان، گفت: هزینه درمان این بیماران بسیار بالا بوده و این امر موجب افزایش بار مالی فراوان به دولت شده که کل اقتصاد کشور را به خود اختصاص داده است.
حزینی ادامه داد: غم و غصه و ابتلا به افسردگی بزرگترین عامل ابتلا به سرطان است که بسیاری از مردم ایران را درگیر خود کرده است.

۱۳۹۲/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...