نسخه چاپی

منطق و الگوی جهادی سرلوحه برنامه‌ها و اهداف شهردار آینده

"مسئول سیاسی بسیج دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی" گفت: عملكرد شهرداری طی این سال‌ها خوب و سازنده‌ بود، چرا كه منطق و الگوی جهادی در سرلوحه برنامه‌ها و اهداف شهرداری قرار داشت، لذا امیدواریم شهردار آینده نیز همین روند را ادامه دهد.

به گزارش نما، روح الله كوثري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه انتخاب شهردار آینده تهران با توجه به اهمیت و تقش آن در جامعه و عرصه سیاست باید با دقت و توجه بیشتری همراه شود، اظهار داشت: انتخاب شهردار تهران از سوی شوراي شهر، بايد با آگاهی صورت گیرد؛ چراكه شهردار تهران نقشی تأثیرگذار و تعیین‌کننده‌ای در توسعه و پیشرفت کشور دارد.

وي به توقعات و انتظارات مردم از شورای شهر اشاره کرد و افزود: شوراهاي شهر و شهرداري‌ها بايد خدمات ارزنده‌اي که با عقلانيت و صداقت همراه است برای شهروندان انجام دهند، چراكه در بسياري از مواقع مسئولان كوتاهي کرده و در نتیجه رنجش و ناخرسندی مردم را موجب می شوند.

کوثری عملکرد شهرداری فعلی را مطلوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: عملكرد شهرداري طي اين سال‌ها عملكرد خوب و سازنده‌ بود، چرا که منطق و الگوی جهادی در سرلوحه برنامه‌ها و اهداف شهرداری قرار داشت، لذا امیدواریم شهردار آینده نیز همین روند را ادامه دهد.

این فعال دانشجویی به عملكرد خوب شهرداری در فضاي عمراني و فرهنگي اشاره و خاطرنشان کرد: شهرداري تهران از زمان دولت خاتمی وارد هيئت دولت شد و اين نشان از جايگاه با اهمیت این نهاد است. شهردار تهران در جايگاه هيئت دولت در كنار وزيران و معاونان رئيس جمهور قرار دارد.

۱۳۹۲/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...