نسخه چاپی

آخرين مشكل خلعتبري را حل مي‌كنيم

رویانیان:فتح‌الله‌زاده نمی‌دانست می‌بازند كه كری خواند!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ابراز رضایت از شرایطی كه بر تیم فوتبال این باشگاه برای دیدار هفته هشتم برابر استقلال حاكم است از تدابیر ویژه برای حضور در این دیدار خبر داد و پیرامون كری كه مدیرعامل رقیب برای وی خوانده است گفت: احتمالا آقای فتح‌الله‌زاده این كری را زمانی خوانده بود كه نمی‌دانست تیمش به استقلال صنعتی خوزستان می‌بازد!

به گزارش نما محمد رویانیان در گفتگو با مهر ضمن بیان این طلب به آخرین وضعیت این باشگاه قبل از دربی تهران اشاره کرد و گفت: خدا را شکر همه شرایط خوب است و کادر فنی و بازیکنان در تلاش هستند تا با آمادگی مطلوب خود را برای حضور در این دیدار آماده کنند. از نظر روحی هم شرایط بسیار خوب است و بردی که برای فولاد به دست آوردیم بازیکنان را از نظر بالا بردن انگیزه تحت تاثیر قرارداده و همه چیز برای بازی با استقلال خوب است.

وی در مورد پیوستن محمدرضا خلعتبری به پرسپولیس نیز گفت: به هر حال من از ماه ها پیش به دنبال جذب خلعتبری بودم که اسناد و مدارکش هم موجود است. حتی در سفری که هنگام اردوی تیم ملی به امارات داشتم جلسه ای را با این بازیکن برگزار کردم که خیلی از بازیکنان تیم ملی دیدند. با این حال از همان زمان پیگیری کارهای او بودم و خدا شکر که توانستیم او را از لیگ امارات بیرون بکشیم و پرسپولیس بیاوریم. او قراردادش را ثبت کرده و ان شالله اگر مشکلی نباشد برای استقلال بازی خواهد کرد. البته یک مشکل دیگر باقی مانده که باید برطرفش کنیم. این مشکل هم به ثبت این انتقال در TMS است که در حال انجام آن هستیم و بزودی هم این مشکل برطرف خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه قرارداد خلعتبری با پرسپولیس دوساله است در ادامه خاطرنشان کرد: ما این بازیکن را فقط برای بازی با استقلال جذب نکرده ایم. قطعا او می تواند در طول فصل به ما کمک کند. ضمن اینکه این یک سرمایه گذاری خوب برای آینده پرسپولیس است. حالا اگر علی دایی صلاح بداند و در دیدار برابر استقلال هم از او استفاده کند به نفع تیم است و کمک می کند که تیم ما بتواند با شرایط بهتری به مصاف استقلال برود.

رویانیان از غیبت امیدعالیشاه به عنوان یک افسوس خود نام برد و گفت: مطمئن بودم که حضور عالیشاه در دیدار برابر استقلال می توانست این تیم را اذیت کند و به نفع ما باشد. او بازیکن تاثیرگذار و با کیفیت بود که متاسفانه در دیدار برابر فولاد اخراج شد. البته بازیکنان خوب دیگری داریم که می توانند مقابل استقلال جای خالی عالیشاه را پرکنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه نمی خواهد در مورد اظهارات علی کریمی واکنشی داشته باشد به تجربه اش برای دیدار با استقلال اشاره کرد و گفت: الان نسبت به فصل قبل شرایط بهتری داریم و از نظر تجربی هم پخته تر شده ام. با این حال بازیکنان و کادر فنی از نظر روحیه و انگیزه در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و مطئنم که آنها بیشتر از من می خواهند در دیدار برابر استقلال برنده باشند.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت 18 روز جمعه پیش رو در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. داور این مسابقه هنوز معرفی نشده و قرار است تا روز سه شنبه کمیته داوران گزینه نهایی خود را معرفی کند.

۱۳۹۲/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...