نسخه چاپی

آیا علی دایی تصمیمش قطعی است؟

عکس خبري -آيا علي دايي تصميمش قطعي است؟

دایی خیلی دوست دارد در هفته هشتم لیگ برتر بتواند سومین ركوردزنی را هم به مرحله عمل برساند و پس از شكستن طلسم نبردن تراكتور سازی و مس كرمان، حالا بتواند استقلال را شكست بدهد.

به گزارش نما، علی دایی برای بردن دربی تمام توان خود را به کار بسته و پس از جذب خلعتبری، حالا این مربی دست خود را برای چیدن تیمی رویایی در زمین بازتر می بیند تا ضمن ثبت شکست تراکتورسازي و مس کرمان در پرونده مربیگری اش،‌ اولین مربی پرسپولیس باشد که موفق شده استقلال را با قلعه نویی شکست بدهد.

اما یکی از تصمیمات جدید دایی برای دربی اصلاً به مزاق بازیکنان سرخ خوش نیامده و اعتراض آنها را در پی داشته است.

دایی برخلاف تمام بازی ها که تیمش را یک روز زودتر به اردو می برد، برای این بازی اردویی ۴۸ ساعته را در نظر گرفته است و بازیکنان معتقدند که این تصمیمات نه تنها کمکی به آنها نخواهد کرد، بلکه باعث می شود حساسیت این بازی نزد آنها بیشتر شود و از سوی دیگر دوری آن ها از خانواده هایشان تأثیر منفی بر جای خواهد گذاشت باید دید دایی نظرش را در این خصوص تغییر خواهد داد یا خیر.

حسینی مهره ویژه پرسپولیس در دربی

هر چه به روز برگزاری دربی در هفته جاری نزدیکتر می شویم برنامه های مربیان ۲ تیم به صورت فشرده تر به بازیکنان دیکته می شود و حالا مربیان سرخابی با در نظر گرفتن وظایف خاص برای هر یک از بازیکنانشان قصد دارند که تیمی با برنامه تر را روانه جدول حساس روز جمعه کنند و درصد اشتباه بازیکنانشان را پایین بیاورند.

یکی از بازیکنانی که در سیستم پرسپولیس برای بازی روز جمعه مقابل استقلال نقش ویژه ای را بازی می کند میثم حسینی می باشد که با توجه به آنالیز آبی ها از سوی آنالیزورهای پرسپولیس این نتیجه حاصل شده است. ظاهراً آنالیزورها به دایی تأکید کرده اند که باید خسرو حیدری به طور کامل تحت مراقبت مدافع سرخ باشد و یکی از نقاط قوت آبی ها سانترهای این بازیکن است که اگر از کار انداخته شود نیمی از تاکتیک آبی ها از کار خواهد افتاد. با توجه به حضور حسینی در استقلال و آشنایی او با سبک بازی حیدری، دایی از این مدافع چپ پای خود خواست که اجازه هر گونه هنرنمایی را از این بازیکن بگیرد و بیشتر به کارهای دفاعی توجه کند تا پیشروی کردن!

۱۳۹۲/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...