نسخه چاپی

نوازی: استقلال داربی را می‌برد

محمد نوازی درباره خاطراتش از داربی‌ها گفت: همه داربی‌ها خاطره‌سازند. فشار مردم به حساسیت‌ها می‌افزاید و به بازیكنان استرس می‌دهد. من در داربی‌ها تلاش می‌كردم عملكرد خوبی داشته باشم و اگر الان بازی استقلال و پرسپولیس آن شور سابق را ندارد، به خاطر مادیات است. در زمان ما پول كمتری بود و بازیكنان تلاش بیشتری می‌كردند اما الان تنها حساسیت باقی مانده و از كیفیت خبری نیست.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، او در ادامه با اشاره به داربي جنجالي 49 که در سال 79 برگزار شد، اظهار کرد: در آن ديدار با يک شوت از راه دور به عابدزاده گل زدم. آن گل، گلي زيبا بود که هنوز در ذهن مردم مانده است. پرسپوليسي‌ها مي‌گويند با آن گل نقره داغ شدند و استقلالي‌ها هم مي‌گويند آن شوت، عابدزاده را محو کرد. اما در پايان آن ديدار حوادثي روي داد که همه چيز را خراب کرد.

پيشکسوت استقلال در ادامه افزود: متاسفانه ما را به شکلي محروم کردند که حق‌مان نبود. آن محروميت به من لطمه زد. من به تيم ملي دعوت شده بودم اما آن مسائل روي فوتبال من تاثير گذاشت.

او با اشاره به زدن يک گل ديگر به پرسپوليس در ليگ اول حرفه‌اي بيان کرد: شرايط در داربي‌ها دشوار است. در آن ديدار يک پنالتي را به گل تبديل کردم. زدن پنالتي در داربي‌ها جرات مي‌خواهد چراکه همه تماشاگران با سروصدا به شما استرس وارد مي‌کنند. من تنها افسوس پنالتي‌اي را مي‌خودم که در ديدار با آنيانگ از دست دادم.

نوازي در پاسخ به سوالي درباره داربي 77، گفت: مطمئنا دوست دارم استقلال برنده باشد. حساسيت‌ها بالاست اما آرامش آبي‌ها و تجربه بازي برابر استقلال خوزستان به آنها کمک مي‌کند تا بهتر کار کنند و قطعا هر تيمي که آرامش را حفظ کند، پيروز ميدان خواهد بود. من تصور مي‌کنم حضور برهاني مي‌تواند به استقلال کمک زيادي کند و آنها را پيروز از ميدان خارج کند.

۱۳۹۲/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...