نسخه چاپی

سخنگو خانم هم در فیسبوك فعال شد!

عکس خبري -سخنگو خانم هم در فيسبوک فعال شد!

مرضیه افخم سخنگوی دستگاه دیپلماسی كشورمان هم صفحه​ای در فیسبوك ایجاد كرد.

به گزارش نما، بعد از محمد جواد ظریف (وزیر خارجه) و اسحاق جهانگیری (معاون اول رییس جمهور) و بیژن نامدار زنگنه اینبار نوبت به فاطمه افخم بود که در شبکه اجتماعی فیلتر شده فیسبوک شروع به فعالیت کند ،افخم در یکی از نخستین مطالبی که در این صفحه منتشر کرده درباره فعالیتش در فضای مجازی نوشته است: سوالات زیادی در مورد مدیریت این صفحه دریافت شده است که می باید به عرض برسانم که این صفحه شخصی اینجانب مرضیه افخم می باشد که با تازگی از اقدام پیشروانه مقام عالی وزارت، جناب آقای دکتر ظریف تصمیم بر ایجاد این صفحه گرفتم.

تلاش خواهم کرد در فرصت مناسب و حتی المقدور به سوالاتی که در قالب پیام خصوصی برایم ارسال شده است به صورت شخصی و خصوصی پاسخ بگویم. همچنین بنا دارم تا با استفاده از رسانه ها و شبکه های اجتماعی از افکار، نظرات و توانمندی​های هموطنان استفاده کنم.

عرصه سیاست خارجی عرصه تامین حداکثری منافع ملی با حفط اصول مترقی نظام می باشد و در این راستا نظرات و مساعدت فکری تک تک شهروندان و هموطنان عزیز، حائز اهمیت شایانی است. موضوع آخر اینکه در این صفحه اصل بر آزادی بیان عدم حذف هر گونه پیشنهاد، اظهار نظر و شکوائیه ای می باشد مشروط بر اینکه جانب ادب رعایت شده باشد. از حسن توجه شما سپاسگذارم.

۱۳۹۲/۶/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...