نسخه چاپی

گل‌محمدی: لطفا دربی را تمام كنید

سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: سوشا مكانی در اختیار كمیته انضباطی باشگاه نفت قرار گرفته و فعلا اجازه حضور در تمرینات را ندارد.

به گزارش نما، یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با فارس در خصوص وضعیت سوشا مکانی گفت: در روز بازی تیم نفت وقتی که ارنج را خواندم و مکانی دروازه‌بان ما متوجه شد که در ترکیب قرار ندارد ناگهان ناراحت شد. روز بعد از بازی هم در رختکن باز هم واکنشی نشان داد چون ناراحت بود و من هم با توجه به تذکری که به وی داده بودم، از شرایط راضی نبودم.

گل‌محمدی ادامه داد: ایشان به خاطر تذکر من ناراحت بود و جر و بحث کوچکی هم داشتیم که در نهایت تصمیم گرفتیم تا این دروازه‌بان را در اختیار کمیته انضباطی قرار دهیم تا ببینیم چه تصمیمی می‌گیرند. فعلا او اجازه حضور در تمرینات را ندارد.

سرمربی نفت تاکید کرد: صد در صد برای من نظم و اصول اخلاقی حرف اول را می‌زند. من نمی‌توانم بی‌اعتنایی‌ها را تحمل کنم. اینکه بخواهم از بی‌اعتنایی‌ها و بی‌نظمی‌ها چشم‌پوشی کنم در باشگاه نفت جایی ندارد. مطمئن باشید با بی‌انضباطی برخوردی جدی به خاطر باشگاه اخلاق‌مدار نفت خواهم داشت. چون هم من و هم باشگاه نسبت به این موضوع حساس هستیم.

گل‌محمدی در مورد رتبه دومی تیم خود گفت: نباید گول این رتبه را بخوریم. درست است در 8 بازی نتایج خوبی گرفتیم اما تضمینی نیست که تا پایان فصل این رتبه را نگه داریم. ما باید در هر بازی با تمرکز خوبمان و دوندگی بجنگیم و به هدفمان برسیم و در پایان فصل رتبه‌ای در حد و نام نفت کسب کنیم. کارمان سخت است اما جوانان ما می‌توانند با تلاش، کوشش، غیرت و حفظ انضباط به هدف خود برسند.

وی در خصوص دربی 77 نیز گفت: بازی قشنگی نبود و زیاد نباید راجع به این بازی حرف زد. بهتر است همه چیز را تمام کنیم اما در کل به نظرم میل برد پرسپولیس بیشتر از استقلال بود و متاسفانه بازنده دربی هواداران فوتبال دوست بودند که بازی قشنگی ندیدند و حتی بعد از دربی هم بعضی‌ها هنوز درباره مسائل حاشیه‌ای و اتفاقات دربی حرف می‌زنند که این موضوع آنان را آزار می‌دهد. به نظرم دربی 77 تمام شده و در شان و شخصیت‌ برخی‌ نیست که بخواهند در مورد این بازی زیاد اظهار‌نظر کنند. بالاخره یک رقابت بود که به دلیل حساسیت‌ها و شرایط خاص خودش خوب در نیامد.

۱۳۹۲/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...