نسخه چاپی

كاخ سفید مدعی شد: حمله به سوریه هشداری برای ایران است

یك مقام كاخ سفید با تكرار اتهامات غرب مبنی بر نظامی بودن برنامه هسته‌یی ایران در ادعایی بی‌اساس مدعی شد كه حمله آمریكا به سوریه این پیام را برای مقامات ایرانی می‌فرستد كه نباید به راحتی در صدد تولید سلاح هسته‌یی باشند

به گزارش نما به نقل از ایسنا، دنیس مک‌دانو، رییس ستاد مشترک کاخ سفید روز یکشنبه در گفت‌وگو با برنامه "با مطبوعات ملاقات کنید" شبکه خبری ان بی‌سی با بیان اینکه "کسی در اطلاعات به دست آمده تردید ندارد" گفت که این اطلاعات مبنای تصمیم باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا برای مقصر خواندن بشار اسد رییس جمهور سوریه در حملات تسلیحات شیمیایی 21 اوت است.

وی مدعی شد که چنین اقدامی فرصتی را در اختیار آمریکا قرار می‌دهد تا جسورانه با ایرانیان برخورد کند.

مک‌دانو مدعی شد: اینکه کنگره آمریکا چه پاسخی به این سوال می‌دهد نه تنها با دقت در دمشق، بلکه در تهران و در حزب‌الله لبنان دنبال می‌شود.

این مقام کاخ سفید در بخشی دیگر از اظهاراتش مدعی شد: به عقیده من دانستن اینکه دقیقا چه اتفاقی در تهران در حال وقوع است دشوار است، ولی ما می‌دانیم باید در برقراری ارتباط با آنها بسیار صریح عمل کنیم.

وی با تکرار اتهامات غرب مبنی بر نظامی بودن برنامه هسته‌یی ایران مدعی شد: این فرصتی است تا مطمئن شویم که آنها درک می‌کنند که آزادی عمل بیشتری ندارند و نمی‌توانند برای بدست آوردن تسلیحات هسته‌یی که کل منطقه را دچار بی‌ثباتی می‌کند، دوستان و متحدانمان را تهدید می‌کند و در نهایت تهدیدی برای ما است تلاش کنند.

۱۳۹۲/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...