نسخه چاپی

در سخنرانی راستگو تعدادی از اصلاح طلبان صحن را ترك كردند

الهه راستگو منتخب اصلاح طلب شورای شهر تهران بعد از سخنرانی رئیس شورای شهر در مورد برخی واكنشها علیه خودش به دلیل رای دادن به شهردار فعلی تهران صحبت كرد. اما تعدادی از اعضای اصلاح طلب در واكنش به گفته های او جلسه را ترك كردند.

به گزارش نما به نقل از مهر، الهه راستگو صبح سه شنبه و در جریان جلسه علنی امروز شورای شهر در صحن شورا خطاب به مردم تهران و اعضای شورای شهر گفت: بنده 32 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش، آموزش عالی فرهنگیان، مجلس، وزارت کار و مجمع تشخیص مصلحت دارم ولی به سبب رعایت اصول طبیعی مورد بی مهری برخی رسانه ها قرار گرفته ام.

وی افزود: فعلا سکوت می کنم و در صورت لزوم مسائل را بیان خواهم کرد. متاسفانه با جوسازیهای رخداده مورد تحقیر و توهین قرار گرفته ام. این در حالی است که من هیچگاه مصالح خود را بر مصالح مردم ترجیح ندادم. خود را اصلاح طلب می دانم و هستم ولی اصلاح طلبی یعنی اصلاح امور جامعه و من بر این اصول پایبندم. منشی شورای شهر چهارم گفت: افرادی در مورد من اظهار نظر کردند که سابقه سیاسی ندارند، آنها می گفتند شورا جای سیاسی کاری نیست ولی آنقدر در سیاست فرو رفته اند که مسائل مردم را در حاشیه می بینند. سخنان راستگو موجب شد تا عبدالحسین مختاباد، حکیمی پور، اسماعیل دوستی و فاطمه دانشور در حین این سخنرانی جلسه را ترک کنند.

۱۳۹۲/۶/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...