نسخه چاپی

پایان كابوس‌ دختر دانش آموز در قائمشهر

پسر جوانی كه با حمله به خانه دختر دانش آموزی دست و پای وی را بست و تسلیم نیت شوم خود كرد، سحرگاه دیروز در ملاعام به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش نما، اين جوان اعدامي كه عرفان نام داشت و 18 ساله بود، 21 خرداد ماه امسال با افشاي اقدام هولناكش از سوي خانواده دختر دانش آموز در قائمشهر بازداشت شد.

بنا بر اين گزارش، تعرض، تهديد، چاقوكشي، مزاحمت براي نواميس و اخاذي در كلكسيون جرايم اين شيطان جوان به چشم مي خورد. دختر جوان كه به خاطر تهديدات جوان اعدامي نزديك به دو سال ماجراي اتفاقات رخ داده براي خود را از خانواده اش پنهان كرده بود وقتي براي بار دوم اقدام به خودكشي كرده و به بيمارستان انتقال داده شد روي تخت بيمارستان راز هولناكش و حمله پسر جوان به خانه شان را فاش كرد.

خانواده اين دختر دانش آموز كه از كابوس هاي شبانه دخترشان احتمال داده بودند بايد وي درگير سرنوشت شومي شده باشد با اطلاع از واقعيت ماجرا به پليس مراجعه كرده و خواستار تعقيب عرفان شدند.

دختر جوان وقتي روي تخت بيمارستان از سوي ماموران پليس تحت تحقيق قرار گرفت در اين باره گفت: مدت ها بود كه در راه مدرسه پسر جواني برايم مزاحمت ايجاد مي كرد. وي در راه بازگشت به خانه مرا تعقيب مي كرد و با تهديد چاقو مجبورم مي كرد پول هايي را كه همراهم بود به وي بدهم. عرفان هر بار تهديد مي كرد اگر در اين باره به كسي چيزي بگويم مرا خواهد كشت. وي ادامه داد: اين اواخر حتي از من مي خواست تا شرايطي را فراهم كنم تا او بتواند با همكلاسي هاي ديگرم آشنا شود. اين نوع شكنجه هايش ادامه داشت تا اين كه پسر جوان چند بار مرا تا در خانه مان تعقيب كرده و محل زندگي ام را ياد گرفت. هر بار مي خواستم ماجرا را با خانواده ام در ميان گذاشته و خودم را از اين كابوس نجات دهم وقتي به ياد تهديدات وي مي افتادم از اين كار منصرف مي شدم.

دختر دانش آموز كه از يادآوري خاطرات شوم از ترس مي لرزيد در ادامه به پليس گفت: ساعت 12 ظهر روز هفتم ارديبهشت ماه بود كه زنگ در خانه ما به صدا در آمد. تصور كردم دختر همسايه مان است و چون مي داند پدر و مادرم در خانه نيستند، مي خواهد نزد من بيايد. در را كه باز كردم ناگهان با ديدن همان مزاحم هميشگي شوكه شدم، خواستم در را ببندم اما وي با هل دادن در وارد خانه شده و در را پشت سرش بست. تهديد كردم داد مي زنم تا همسايه ها به كمكم بيايند اما در همين هنگام او لگدي به شكم من زد و بيهوش شدم. وقتي به هوش آمدم ديدم دست و پاي مرا با روسري ام بسته است. خيلي التماس كردم اما وي چاقويي را از زير لباسش در آورده و زير گردن من گذاشت. با گريه خواستم كاري با من نداشته باشد.

وي با كارد ضربه اي به دستم زد و ضربه اي هم به پايم وارد كرد او هيچ اعتنايي به گريه هايم نكرد و از صحنه سياه فيلمبرداري كرده و گفت اگر موضوع را به كسي بگويم هم فيلم را پخش مي كند و هم اين كه مرا خواهد كشت. خانواده ام به خاطر زخم هايي كه با ضربات چاقوي عرفان روي دستم ايجاد شده بود پرسيدند من نيز از ترس گفتم كه در غياب آن ها زمين خورده و بدنم زخمي شده است. مرا به بيمارستان بردند و به مدت سه روز بستري بودم. در بيمارستان نيز همان مزاحم هميشگي به داخل اتاقي كه بستري بودم آمده و تهديد خود را تكرار كرد. هر شب با كابوس حادثه اي كه برايم رخ داده بود به خواب مي رفتم تا اين كه ديگر نتوانستم طاقت بياورم و تصميم گرفتم خودم را از بين ببرم. وقتي خانواده ام از اقدام به خودكشي من باخبر شدند به سرعت مرا به بيمارستان انتقال دادند.

بر اساس اين گزارش، به دستور دادستان دادسراي عمومي و انقلاب قائمشهر پسر جوان رديابي و بازداشت شد. عرفان در حالي كه در بازجويي هاي نخستين پليس هر گونه اطلاعي از ماجراي شيطاني را نمي پذيرفت وقتي فيلم هاي سياه در داخل گوشي تلفن همراهش پيدا شد اتهام را به گردن گرفته ولي ادعا كرد با دختر دانش آموز دوستي داشته است.

اين ادعاها در حالي از سوي عرفان مطرح شد كه بازبيني فيلم تهيه شده از سوي عرفان راستگويي هاي دختر دانش آموز را تاييد مي كرد. در همين حال بر اساس بررسي هاي انجام گرفته از زندان قائمشهر مشخص شد عرفان داراي سوابق متعددي در زمينه ايراد ضرب و جرح و مزاحمت براي زنان و... است. با توجه به اين دلايل با صدور قرار مجرميت، پرونده براي رسيدگي به شعبه دادگاه كيفري استان مستقر در قائمشهر ارسال شد. قاضي دادگاه نيز با توجه به مدارك و مستندات موجود در پرونده و اعترافات صريح عرفان، وي را مستحق اشد مجازات دانسته و راي به اعدام وي با چوبه دار در يكي از ميادين قائمشهر دادند.

با توجه به اعتراض عرفان به حكم، رسيدگي پرونده به شعبه 11 ديوان عالي كشور ارسال شده و قضات پس از بررسي هاي انجام گرفته راي صادره از سوي دادگاه كيفري استان مازندران را تاييد كردند.

بنابراين، راي صادره پس از اعلام نظر رياست قوه قضائيه روز 20 شهريور براي اجرا به دادسراي عمومي و انقلاب قائمشهر فرستاده شد و سحرگاه شنبه 23 شهريور در حضور تعداد زيادي از مردم قائمشهر در ميدان ولايت به اجرا در آمد.

۱۳۹۲/۶/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...