نسخه چاپی

وزير دادگستري در عيادت از دبير كل جبهه پيروان:

عسگراولادی از شخصیت‌های برجسته و ممتاز است

عکس خبري -عسگراولادي از شخصيت‌هاي برجسته و ممتاز است

حجت‌الاسلام پورمحمدی گفت: عسگراولادی از شخصیت‌های برجسته، ممتاز و استوار در راه اصول انقلاب است و تعبیر من نسبت به وی این است كه آقای عسگراولادی مردی برای تمام اصول هستند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی" وزیر دادگستری در حاشیه عیادت از حبیب‌الله عسگر اولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهارداشت: آقای عسگراولادی از شخصیت‌های برجسته، ممتاز و استوار در راه اصول انقلاب است و تعبیر من نسبت به وی این است که آقای عسگراولادی مردی برای تمام اصول هستند.

وزیر دادگستری تصریح‌کرد: آقای عسگراولادی واقعا چه در قبل از انقلاب و زمان مبارزه و زندان و چه در اوج پیروزی انقلاب و پس از آن تا به امروز به پای همه مبانی اصولی نظام و انقلاب و ارزش‌های دینی وفادارانه ایستاده و مقاومت کرده است.

وی ادامه داد: وی گام به گام در یک مسیر استوار و متین به همه ارزش‌هایی که ایمان و باور داریم ایستاد و بدون حاشیه‌ها و ملاحظات و فراز و فرودهایی که سیاستمداران گرفتار آن شده و دچار افراط و تفریط می‌شوند به پای اصول ایستاد.

پورمحمدی گفت: خوشبختانه وجود آقای عسگراولادی در گفتار، رفتار، محاسبات و حرکت‌های سیاسی و اجتماعی این وجهه را به خوبی حفظ کرد و امیدواریم که خداوند این نعمت را برای ما نگه دارد تا این فرهنگ و منش را در جامعه تعمیم دهند و ما به شدت نیازمند تفکرات، روحیه، اخلاص، وفاداری و پاکی آقای عسگر اولادی هستیم.

همچنین حجت الاسلام پورمحمدی در جریان مراحل درمان و مداوای عسگراولادی قرار گرفت و برای این یار دیرین امام(ره) و رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آرزوی سلامتی کرد.

۱۳۹۲/۶/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...