نسخه چاپی

نامه تقدير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شاهد از حجت الاسلام و المسلمين رحيميان

به ما آموختید كه ادامه راه امام در تبعیت از رهبرانقلاب است

رهبر معظم انقلاب امروز 27 شریورماه 92 در حكمی سیدمحمدعلی شهیدی را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران جانشین محمّد حسن رحیمیان كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد در نامه ای از زحمات حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان و روش و منش وی در مدت حضور در بنیاد شهید قدردانی کرد.

متن این نامه بدین شرح است:

جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای شیخ محمّد حسن رحیمیان
سلام علیکم

راه و خط امام راحل همواره داعیه دارانی داشته است که در مسیر پیمودن خط تبعیت از ولی فقیه دچار تزلزل و سستی شده اند. اما در این راه سخت که خود وسیله ای برای آزمودن میزان ولایت پذیری و تبعیت از ولی است عده ای که راست قامت ایستاده اند و کوران حوادث آنها را در راه و عقیده شان سست نمی کند، اندک نیستند.

صداقت در گفتار و شفافیت در رفتار شما برای دانشجویان دانشگاه شاهد مبرهن و از محکماتی بود که به ما ثابت کند کسی که هم گام و هم نفس امام (ره) و یادگارش مرحوم حجه الاسلام سید احمد خمینی (ره) بوده است، ادامه راه امام را در تبعیت محض از ولی فقیه می داند و لاغیر.

حضرتعالی در فتنه هایی چون سال 78 و 88 آنچنان به عنوان یک خط امامی در کنار رهبر انقلاب ایستادید که دلهای دانشجویان دانشگاه شاهد از حضور حضرتعالی به عنوان نمایند رهبر معظم انقلاب در بنیاد شهید آرام و مطمئن می شد.

بدون شک دانشجویان دانشگاه شاهد، حضرتعالی را از مصادیق سخن گهربار امیرالمومنین علی (ع) که "الا و لایحمل هذه العلم الا اهل البصر و الصبر" می دانند.

به راستی فراموش نشدنی ترین دقایق برای دانشجویان مهرماه سال89بود که همراه شما عطر و شمیم شهادت را با خاکسپاری 2 شهید گمنام برای همیشه در دانشگاه شاهد ماندگار کردند.

جلسات اخلاق شما برای تمام ادوار اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد جزء پربارترین و شیرین ترین ساعات عمر دانشجویی محسوب می شود.

حضرتعالی که بالغ بر 20 سال نماینده رهبر معظم انقلاب در بنیاد شهید بودید، همواره برای ما دانشجویان دانشگاه شاهد اسوه ای از مجاهدی نستوه در راه عمل به منویات ولی فقیه هستید.

لذا اعتقاد داریم اگر امروز بنابر تدبیر و مصلحت اندیشی رهبر معظم انقلاب مسئولیتی دیگر بر عهده شما گذاشته شده است، ثواب ربع قرن خدمات صادقانه شما در بنیاد شهید است.

ما دانشجویان دانشگاه شاهد که بنابر فرموده رهبر بزرگوار انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله) خود گلخانه عطر آگین است، لازم دانستیم با تقریر این کلمات علاوه بر ابراز احساسات قلبی و صادقانه خود نسبت به حضرتعالی، توفیق روز افزون شما در سایه نائب امام زمان (عج) را از خداوند منان مسئلت کنیم.

والسلام علی عباد الله الصالحین
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد

۱۳۹۲/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...