نسخه چاپی

سعید سلیمانی: بسیج دانشجویی نقشی پیشرو در فهم مسائل دارد/ در زمینه‌های اجتماعی نیز باید حضوری فعال داشت

عکس خبري - سعيد سليماني: بسيج دانشجويي نقشي پيشرو در فهم مسائل دارد/ در زمينه‌هاي اجتماعي نيز بايد حضوري فعال داشت

سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در سفر خود به استان ایلام در جمع فعالان دانشجویی استان ایلام حضور یافت.

به گزارش نما ،سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در سفر خود به استان ایلام در جمع فعالان دانشجویی استان ایلام حضور یافت.

سعید سلیمانی در این نشست از هماهنگی بیشتر بنیاد احسان با سازمان بسیج دانشجویی در جهت توسعه حلقه‌های مسئله محور در دانشجویان بسیجی خبر داد و گفت: نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی اکنون به جریان‌های عملیاتی در سراسر کشور تبدیل شده است و اکنون دانشجویان باید در مرحله جامعه‌سازی اسلامی اقدام کنند.

وی با تاکید بر جریان تربیتی جهادی در زمینه‌هایی علمی، خدمت‌رسانی و دانش‌بنیان افزود: بسیج دانشجویی نقشی پیشرو در فهم مسائل و عملیات دارد و در زمینه‌های اجتماعی نیز باید چنین اتفاقی رقم بخورد.

سلیمانی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی فعالان دانشجویی برای پیشرفت و محرومیت زدایی از استان گفت: بنیاد احسان آماده حمایت از برنامه‌های پیشرفت ارائه شده از فعالان دانشجویی و بسیجی و فعالیت‌های علمی در زمینه‌های جغرافیایی و اقتصادی در جهت محرومیت زدایی از استان ایلام را دارد.

مدیرعامل بنیاد احسان با بیان اثر فعالیت فرهنگی و رسانه‌ای در اردو‌های جهادی گفت: یکی از کارکرد‌های فعالیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی، جذب مخاطبان عام و عموم مردم به فعالیت‌های جهادی و خیریه است و باید نسبت به این امر با اهمیت اقدام جدی داشت.

محسن جهانی، معاون حمایت‌های اجتماعی بنیاد احسان نیز که در این جلسه حاضر بود با اشاره به ارتباط حوزه‌های فرهنگی و خدمات اجتماعی گفت: همکاری و هم افزایی بنیاد احسان و بسیج دانشجویی یکی از دغدغه‌های اصلی بنیاد احسان است. این همکاری ادامه پیدا خواهد کرد و از توانمندی‌های فعالان دانشجویی در شناخت و حل مسائل استان استفاده خواهد شد.

در این جلسه دانشجویان بسیجی فعال در حوزه اجتماعی علاوه بر ارائه گزارشی از اقدامات خود در خصوص بیماری کرونا و اقدامات اردو‌های جهادی، مسائل، دغدغه‌ها و نیازمندی‌های خود را مطرح کردند.

گفتنی است در ایام شیوع بیماری کرونا ۱۵۰۰ بسته معیشتی بنیاد احسان، توسط بسیج دانشجویی استان ایلام در میان اقشار کم برخوردار توزیع شده است.

بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در ادامه گام چهارم رزمایش همدلی و احسان ۱۷۰۰۰ بسته معیشتی را در میان افراد کم برخوردار و آسیب دیدگان کرونا توزیع خواهد کرد.
دانشجو

۱۳۹۹/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...